nedelja, 5. julij 2009

A že spet?

Ulice
nemirno tavajo
pod tiho senco noči.

Šklepet nevidnosti.

Raztezajo se
grabežljive roke
žalosti.

Ubila sem
svetlobo
tvojega srca.

"kazen mora biti vzgojna"

6 komentarjev:

  1. "kazen mora biti vzgojna...vvvzgojna."..
    .hahha..to me spominja na lepe case...imitacije..."in se v licka vas uscipnem"...
    ja mal ven s tira sem sla, sorry...^^

    OdgovoriIzbriši
  2. ;)) "če se veseliš, ni vzgojno"
    Ooooo, boter Mesec.......

    Nič ni iz tira...miljon miljonkrat sem jo poslušala

    OdgovoriIzbriši
  3. aa tudi ti?...haaa potem nisem edina...se vedno imam rada zvezdico zaspanko...to je mal kot igranje v pesku z lopatico...:)
    jaz se se vedno zabavam kot otroci, ce imam priloznost...

    OdgovoriIzbriši
  4. Veš, dobro je da je v sorodstvu vedno dovolj majhnih otrok...in imam tako vedno izgovor...da se igračkam. V mivki z avtomobilčki, recimo;))

    OdgovoriIzbriši
  5. prakticno...meni ni mar, na plazi letos poleti se bom tudi igrala s peskom....no matter what they say...:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Podnevi se boš igrala, ponoči pa plesala;)

    OdgovoriIzbriši