sreda, 1. julij 2009

Namen

Pisati o Pediatrični kliniki.
Pa ne bom. Naj se malo ohladim.
Ampak ne razumem.
Da ni nikogar, ki bi znorel in lopove, ki so naredili to skrpucalo, kazensko preganjal.
Sama banda na kupu.
In vrana vrani ne izkljuje oči.

Ahh....brezveze.

Grem raje na lepše...
Tam sva.
Spet. In še vedno.
Tako težko te čakam. In ti?
Želiš si, vem.
In ker vem...je tudi moja želja vsa divja.

Ko se odprejo vrata...
Sva spet...
Zgodba ki ne potrebuje besed.

Kako zelo rada imam...ko svet pada s tečajev.

Izgubljena v vrtincu. Ostaniva tam. Prav?

Namenjeno je, da vesolju kradeva zvezde...še in šee in šeee...



...viš...takole pa "prijazne duše" skrbijo za mojo prevzgojo...

Brez skrbi. Ostajam noro nora.

6 komentarjev:

  1. video me je malo zmedel, se bom morala privaditi logiki à la nish.....:)

    soncen pozdrav iz prelepe Auvergne ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. *hel1*...video sem dobila po elektronski pošti. zraven je pisalo Kurba!
    /predvidevam, da sem označena tako zaradi mojih zapisov. mi pa tega ni mar, ne skrbet;)/

    In ti...si v Franciji???
    Ne glede, da je London "moje" mesto...Francija je pa...ohhhh in ahhhh;)

    OdgovoriIzbriši
  3. a tako....komu dajas naslove...too bad....wtf...
    *ne, ze vem, da te ne gane*

    jaooooooooooooooooooooo....ljudje so zakon, hrana toliko vec, vina pijem toliko, da se mi vrti v glavi vsak dan, pa...jah...to je nagrada za najlepsi spis, prvo in drugo mesto haha..:)))
    s kolegico sem tukaj...hahaha...do torka daj, pol se je treba zresnt...in spet v solo...tsss...

    OdgovoriIzbriši
  4. Naslov je javen.
    Sem pa že navajena takih bedarij, tako da me res ne prizadene;)

    Piješ???? Lumpa!;))
    Ti kar uživaj dokler lahko. Taki spomini ostanejo za zmerej.
    Jaz jih imam ceeel kup...na račun športa in pridnosti v OŠ, sem bila marsikje.
    Če se samo spomnim potovanja na sever Nemčije...pa na jug bivše Jugoslavije....tudi jaz rečem ...jaaoooooooo in aaaaaaaaaa ;)))

    fajn mi bod!""

    OdgovoriIzbriši
  5. haha, logika a la nish :p like it :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Gia...vsi mi...vsak s svojo logiko.
    In da nam je fajn. To je naaaajbolj važno.;)

    OdgovoriIzbriši