petek, 24. julij 2009

Hotel Ruanda

"Hotel Ruanda (v izvirniku Hotel Rwanda)
je film iz leta 2004 o hotelirju
Paulu Rusesabagini,
ki je med ruandskim genocidom leta 1994,
ko je bilo v 100 dneh pobitih 1.000.000 ljudi,
rešil dobrih tisoč ljudi s tem,
da jim je ponudil zavetje v svojem hotelu."



Ali sem črna ali bela...debela ali suha...Slovenka ali Kitajka
...zato ker sem drugačna, me je treba likvidirat...ubit?

In da svet vse to le opazuje in nič ne stori?

Človek je zares lahko najokrutnejši izmeček tega našega sveta.

Nimam besed in ne morem zaspati.

Fotoreporter, ki ga igra Joaquin Phoenix reče nekaj v tem stilu...Ljudje bodo videli moje posnetke, rekli, joj, to je grozno, in se potem vrnili k večerji.

Ja...ker je to tam nekje...daleč stran od zblojenega sveta?
Kdaj smo postali tako brezbrižni?

Nekaj se je moralo zgoditi s človeško raso nekje na poti iz jame...nekaj hudo motenega...
A nas je res tako malo, ki mislimo, da je svet dovolj velik za vse?



4 komentarji:

  1. le kaj, le kaj je to...
    gotovo je le to, da nismo vsi normalni...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ahh...se sploh še ve danes, kaj je normalno?

    OdgovoriIzbriši
  3. vse kar pozna mero...

    ...sigurno nisem normalna by the way...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ohh..zdiš se mi čist nenormalno normalna;)
    Druga vrsta nenormalnežev je popolnoma izgubila kompas...

    OdgovoriIzbriši