sreda, 8. julij 2009

Rada jih imam

Jasno..."čudna" razmerja so mi bila vedno pisana na kožo.




In take in drugačne igrice tudi.

Medvedi in psi me spremljajo že od majhnega.
Punčkam sem šraufala glave in roke. In nobena ni ostala pri življenju do danes.
Prvi medved pa. Četudi je ves bogi. Smeje se pa še zmerej.


Psi pa. Oni vse vedo.


Danes pogrešam tvoje "lupljenje". Ne sprašuj zakaj. Ne vem.

Včasih je dovoljeno tudi meni...pogrešati brez pravega razloga.

8 komentarjev:

  1. Pogrešati brez pravega razloga je najbolj fajn :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Je kar fajn, ja.
    Ponavadi imam pa jaz vedno kak razlog.
    Po možnosti precej "čuden". ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. vcasih je pac tako...
    cute, tvoj medvedek. tisto s sraufanjem pa poznam...oziroma, jaz sem odrezavala vse lase mojim barbi punckam, vcasih je tudi pomanjkala kaksna glava...O.O
    najraje sem parkirvala avtice v kaksna narisana parkirisca...:))

    OdgovoriIzbriši
  4. *hel1*...tudi strigla sem jih ja.
    Lego kocke in avtomobilčki...jooj, najboljš da se grem zdejle mal igrat;)

    OdgovoriIzbriši
  5. No, danes sem se "igrala" s kurami (&%$&#). Da petelina(ki je hudič od hudiča) sploh ne omenjam.
    Ušle so in preklela sem vse od prve do zadnje.

    Sem šla pa rabutat koruzo-k bratrancu;)...tko da bo zdej enkrat te dni...pečena ali kuhana.
    In je bil dan vseeno fajn.

    OdgovoriIzbriši
  6. jaz jih ne maram, iz zgornjih razlogov...pa ko je enkrat petelin popraskal babicino roko,je bil konec za vedno....verjetno tudi zaradi tega nimam ravno veliko simpatije s temi bitji....:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pri nas imamo pa vedno same nore peteline, ki napadajo iz zasede.
    A po eni strani, je kar prav da je tak. Pri sosedovih se kune kar mastijo s kurami - pri nas, niti slučajno.

    OdgovoriIzbriši