ponedeljek, 3. avgust 2009

Pokal Emirates

Emirates pokal je uspel!

Arsenal je prepričljivo osvojil 11 točk in zasedel prvo mesto.
Atletico, Rangersi in PSG niso imeli za burek.

Hecam se...no, niti ne.

Ampak ne morem več o nogometu.
Čist preveč ga je bilo./kakšne bogokletne besede...sej se hecam. Bila je uživancija. Le da se mi zdajle zares ne da...o nogometu./

Be a Gooner, Be a Giver...zbrali so čez 500.000 funtov....za center kjer zdravijo mladino, obolelo za rakom.
/ne hvalim se...prispevala sem že pred časom nekaj malega, skupaj z londonskimi prijatelji. za take stvari se res z lahkoto odpovem pivu, dvem, trem...prevečim/

Zmatrana sem.
Polna vtisov...kot ponavadi.

Nič več nogometa do začetka sezone.
/...sicer v to malo dvomim, ker me vedno kaj premami./

------in tole zapisano na forum

Prva trofeja letos je pod streho.
..nogometa imam do začetka sezone dost....je pa Pokal Emirates en velik užitek.

Užitek je videt njihovo razigranost.
...ljubezen do Arsenala (in vseh Wengerjevih odločitev) samo raste.

Ramsey, Wilshere, tudi golman Mannone...
...uživam, ko vidim njihov napredek..sploh prva dva sta na dobri poti, da postaneta super nogometaša.

Eduardo, Rosicky...njuna vrnitev me res neizmerno veseli
...s kakšno lahkoto Eduardo zabija gole...

Vrnil se je Senderos...tanovi Vermaelen se je pa tudi precej dobro vključil v ekipo.
...vsi ostali stari Arsenalovci so pomoje pripravljeni odlično za nov štart v sezono

Ah ja...njega ne smem pozabit...Aršavin. Zlata vreden. Nekaj najboljšega kar je prišlo v Arsenal.
...sem pač čudna in uživam, ko vidim s kakšnim užitkom igra nogomet. in kako leti žoga v gol...on, Van Persie in Bendtner jih bodo letos natrosili, da bo joj

Mhm...na kapetana ne smem pozabit. Postriženi Fabregas.
....ostaja v Arsenalu; niti malo nisem dvomila v to. Povezovalno deluje še bolj ko lani


Pod črto...Arsenal ima odlično ekipo. In odličnega trenerja.
Tako da...po moji stari navadi...
Arsenal bo prvak!

..London še stoji.

...na koncu sezone naj bo pa takole...1. Arsenal............2. Liverpool......3. Man United....4.Chelsea..........9. Man City

2 komentarja:

  1. hehhhhehhe....drzim pesti...:)
    nova sezona blige za fcb zacne v nedeljo...*veselje*....

    OdgovoriIzbriši
  2. ;)) moji lubčki.
    Mogoče pa tvoj bratec kdaj zaigra zanje...nikol se ne ve.

    OdgovoriIzbriši