četrtek, 1. oktober 2009

Arsene Wenger



13 let na čelu najlepšega nogometa pod soncem.

"Board were brave or crazy to appoint me"

...za mesto se je prijavil že leta 1995. Sprejeli so nekoga drugega. A le za eno leto.
Člani Arsenalovega boarda so odleteli na Japonsko, kjer je Wenger vodil klub.
Dogovor je bil sklenjen.
1. oktobra 1996 je postal Arsenalov.

Še 100ič...njegov način dela mi je zelo všeč.
Pa smeh tudi.
Kako se počuti človek, ko je njegova ekipa vso sezono nepremagana?

Točno tak nogomet kot ga "vsiljuje" on, hočem gledat še nadaljnih 100 let.








26 komentarjev:

  1. sodnik vam rešu tekmo, FFFFUUUUUUUU

    danes to. vključ v poročilo

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahahahaha....jp, vseh 6 golov je podaril Arsenalu. Sodnike je treba ljubiti...povej Fergusonu :D

    OdgovoriIzbriši
  3. je razlika med 3-3 pa 4-2

    ni čudno da jih danes ljubiš
    ferguson je pa itak senilen

    OdgovoriIzbriši
  4. :D....pa ravno unitedovec se bo oglašal ane, ki bi moral taakooooo molčat da je kej.
    11 na 11 ne morjo dat gola...je treba it na 10 ane...pa še to ne bi šlo, če ne pade avtogol.
    Molč, rajš molč...hahaha

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz Arsenal ljubim vedno....še tolk bolj, ko vidim Henryja na emiratesu, kako uživa v njihovi predstavi :D

    OdgovoriIzbriši
  6. HAHAHA, ti molč. moji so zanč igral, kaj čm. ni šlo proti 11im, kaj čš? če pa je kdo kriv, da so izenačl je to richardson, ki je čist debilno naredu prekršek, za isto stvar je dubu tut anton na isti tekmi, lahko bi bolš vedu... in ja prekleto posrani so bli, da je anton nogo stegnu tam

    blackburn je igral obrambo kot newcastle predlansko sezono ko mu je united dal 5 oz. 6 golov, s tem da arsenalova ni bla nič boljša.

    sicer pa ne razumem zakaj se 'mi smejiš u faco', ko pa na tak način dobivate tekme. nimam kaj povedat čez napadalno predstavo danes, lahko si vesela glede te, ampak vse ostalo

    OdgovoriIzbriši
  7. Kaaaaj? A zdaj se boš pa še prepiral z mano?
    /sam merkej se me!/
    United je bil posran do konca...in srečen, da je dobil remi....za razliko od Arsenala, ki NI bil posran.
    Na "tak način"...kar pomeni, na posran način...dobivajo tekme pa tvoji.:D:D

    Menda je razlika v 2-2 in 6-2...
    /kr meč se ob tla...lani je arsenal ob kiksu vseh tavelikih tudi sam kiksal...letos pa ne...in juhuhu za to/
    Ne me jezit....

    OdgovoriIzbriši
  8. eno je sranje, drugo je goljufija

    pa žemlje padajo z neba, doh.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prid sem, da malo popiham.:D..ko vem da boli, ker je Arsenal izkoristil posranost tavelikih.

    Ne govori o goljufiji...če bi moral bit penal na eni...bi moral biti tudi na drugi strani - ne pozabi tega, ko boš vročekrvno trdil, kako je zmagal z goljufijo.
    Vse se zgliha.
    In Arsenal je danes 1000% zasluženo zmagal/ne tako kot United, ko je igral z njim/

    OdgovoriIzbriši
  10. a so vsa ogoljufal proti unitedu?:p

    hehehehehe, pa ja, vse se zgliha =) ne si preveč k srcu vzet, nisem mislu čist nč resno :) se zgodi, nimaš kj

    ps. obrambo mate še slabšo kot united. to je edino kar si res mislim :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Jaaaaaa, vse;))

    Sej vem da nisi.
    Mogoče bodo pa zaradi takih kiksov, uvedli tehnologijo..kaj veš.

    Pa to ne drži..kako lahko to trdiš...če pa obrambni igralci gole dajejo...pri unitedu jih pa ne:D

    OdgovoriIzbriši
  12. obrambo ponavad bolj zanima kolk jih dobi :>

    http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/tv/x_factor/2667410/X-Factor-Final-12-revealed.html

    HOHOHO ;P tvoja sta še vedno bedna ^^

    OdgovoriIzbriši
  13. Ni kej...Arsenalovci so pač multipraktiki ;)
    In ne mi rečt, da sta šla dvojčka spet naprej?

    OdgovoriIzbriši
  14. jah, če tko hoče producent nimaš kj ... sicer pa rajš vidm njiju kot pa dva scouserja al pa neke čudne babe. pet znata glih tku dobr ko drugi

    OdgovoriIzbriši
  15. No sej bosta itak izpadla...jima ne kaže kej zelo dobro.
    Jaz rečem da bo zmagal moj...sej veš kateri ane...učitelj;)

    OdgovoriIzbriši
  16. sem vidu da ga en arsenalov navijač rajš naziva kot tipa mešane rase z ogromno brado. pa ga bom še jaz :> ne ne, nima šans, tip čist bedno poje, sam preserava se

    OdgovoriIzbriši
  17. Nč bedn ne poje...pa jaz bi ga kar pojedla:D
    http://www.youtube.com/watch?v=d1A3KXdiu1E

    ...ne more stat tam ko lipov bog...

    OdgovoriIzbriši
  18. Jooooooooooj... za tvojga Ollyja pravijo da bo zmagal? Ne pa ne bo:D

    OdgovoriIzbriši
  19. OH SNAP!
    jaaaa, kaj ne. on je vsaj kul

    pa tega mixraced modela res ne morem poslušat. še ex-strippers so bolj prijazne za uho. vsaj moje no... pa še v mikrofon se ga sliš sopihat :P

    OdgovoriIzbriši
  20. A dej...vsak svojega hvali....ampak neh udrihat po mojem.
    Olly je premlad....aj se še mal postara pa polej spet pride :D
    Kakorkoli že...naj zmaga moški...da ne bi slučajno kakšna izmed tistih veššššč ;))

    OdgovoriIzbriši
  21. premlad?:D 2 let razlike, pa še kakšen mesec :> buhve kaj si pol o velškem fantu mislš =')
    neee, naj zmaga olly al pa ...

    ...ammmm kandy rain?:p

    OdgovoriIzbriši
  22. Jaaah, veš kaj že v dveh leti lahk narediš;)))

    Neeeeeeeeeeee...moj bo.
    /al pa noben)

    OdgovoriIzbriši
  23. tvoj ne bo k je bedn, al sem pa jaz navijač arsenala.

    in glede na to da nisem navijač a...

    no bomo vidl. bo treba kakšen mesec pa pol počakat ^^

    OdgovoriIzbriši
  24. Oooo, kako bo fajn, ko bo Arsenal dobil še enega navijač;D

    Ti...zakaj pa tako dolgo?

    OdgovoriIzbriši
  25. ker trajajo live showi. mislm da vsak teden 2 izpadeta, pol ko so samo štirje eden izpade in pol je še finale z zadnjimi tremi... mislm, še zdaleč pa nisem zihr ker prejšnjih še nisem gledal

    OdgovoriIzbriši
  26. Zakaj se je pa meni zdelo, da jih na koncu kar veliko ostane...in potem folk kliče ko nor?
    Kukrkoli...zmaga je naša---:D

    OdgovoriIzbriši