ponedeljek, 26. oktober 2009

Tako je to



Mojega očeta je mama zapustila, ko je bil še dojenček.
Ostala sta sama z očetom.
...vem, da je očetu o tem težko govorit. in da mu je še danes hudo. oprostil ji je, pozabil pa ne bo nikoli - to so njegove besede.

S trebuhom za kruhom je šel moj ded...v sosednjo Hrvaško. Tam je spoznal novo žensko, ki je postala mačeha mojemu očetu.
...imela je svoje muhe, a mojemu očetu je do svoje smrti nudila dom, kamor se je vedno lahko vračal. In se še vedno vrača. K družini svoje mlajše polsestre, ki ga je imela zelo rada. Žal je zelo mlada umrla.
...pred 1. novembrom ga tako odpeljem tja. da gre na grob. da poklepeta. da se sreča.
veseli so naju. in pravijo, da premalokrat pridemo. ja...ta prekleti čas

Ima še eno polsestro.
In jaz poleg dveh sestričen še dva bratranca. Rada imam vse.
...nešteto lumparij smo ušpičili skupaj. med poletnimi počitnicami. bili smo tapravi hudički.
Danes se najdemo pred 1. novembrom. Ali pač na kaki hitri kavi, ko grem v Zagreb.
...nabutali smo se ga v soboto. nasmejali še pa še. danes nam ni treba več na skrivaj hodit v vinsko klet.
zjutraj je bil moj glavobol najmilejši.

In potem vedno, ko se z očetom odpravljava domov...ne vedo, kaj bi nama dali.
Res sem bila vedno najbolj vesela krompirja. Tardečega. Ker dolgo zdrži in ker je dober.
In nikdar mi ni nihče zaradi krompirja, težil na meji.

Tako je to.
...obe sestrični dobro kuhata.  bolje od mene. in vedno skuhata in napečeta same dobrote, ko se prikažem tam.
...oba bratranca sta  zelo uspešna vsak na svojem področju. mali v športu, starejši v biznisu.

Tako je to.
...meni se jebe za meje, ki si jih butlji postavljajo v svojih glavah.
Za krompir mi je žal.
Ker je bil namenjen meni. Od mojih.

2 komentarja: