ponedeljek, 19. oktober 2009

Slovenija

Gre naprej.

Zato ker ima kam it.


In zato ker ima ekipo, ki bo premagala Rusijo z mojim Aršavinom vred.



Aršavin zabija gole le nasprotnikom Arsenala.
In ne da se mu it na SP.
In strinja se z mano.

SLOVENIJA GRE NAPREJ!










6 komentarjev:

  1. ka pa bo en aršavin?;s je zadno tekmo igral pa še azerbajdžana niso mogl premagat

    OdgovoriIzbriši
  2. legendarni goli, za vsakega se spomnim, kje sem ga videl in kako smo proslavili ....

    OdgovoriIzbriši
  3. No, no Bobber.....pa vsi se ga bojijo. Le zakaj a?:D
    /ajd, ti namignem...zna sam odločit tekmo;)

    OdgovoriIzbriši
  4. izmišljeni...res so.
    Jih vedno rada vidim.

    OdgovoriIzbriši
  5. z eno potezo potem ko celo tekmo ni preveč opazen?:D

    OdgovoriIzbriši
  6. Zmore odločit...iznenada se prikaže:)
    /ampak tokrat bo šlo vse v korist Slovenije...zdej bom pa skor nehala govort;)
    Sam...jih tako malo poznam, ki bi verjeli v slovensko zmago. Jaz pa zares verjamem vanjo. ZARES!
    /če sem bila do zdej čist mal usekana, sem zdaj popolnoma nenormalna/nerealna? NE...ker so zmožni zmagat)

    OdgovoriIzbriši