ponedeljek, 26. oktober 2009

Krompir


...to uni, tardeči. Jaz ga obožujem.
Pri nas imamo samo tistega, tabelega.
In tako vsako leto dobim eno vrečo tardečega...tam čez mejo.

No, letos sem ga tudi dobila.
In bila zelo vesela, jasno.
A imela sem ga samo do slovenske meje. Tam me je srečal zdolgočasen slovenski carinik...strašno pomembna oseba, jasno.
In mi povedal, da ne smem s krompirjem čez mejo.
Mi rekel, naj obrnem in ga odpeljem nazaj.
...prisilila sem se, da sem držala jezik za zobmi. obrnila in krompir pustila hrvaškemu cariniku, ki se je skoraj držal za glavo, ko sem mu razjasnila kaj delam spet na njihovi strani.

Ko me je rdečelični debelovampnež vprašal, če sem pustila krompir taaam...jezika nisem mogla več brzdat...kje je MOJ krompir se vas ne tiče!

Nimam kaj da rečem...ne bom se nikdar več čudila, ko bodo poleti Hrvati jebali Slovence, ko bodo s polnimi prtljažniki mleka, sokov in ostale krame  lezli k njim na morje.

Dragi velepomembni carinik!
Te bo že štrafnilo,  o ja.

P.s.
...bučno olje in ena ornk kajla pršuta sta šla pa vseeno z mano čez mejo.

Kaj ko bi se raje lotili pravih švercarskih lopovov in normalne ljudi pustili na miru?

4 komentarji:

  1. zakaj moraš it na mejo po rdeč krompir???

    OdgovoriIzbriši
  2. Čez mejo;)
    /boš zdaj vedel, zakaj""

    OdgovoriIzbriši
  3. ha ha ha..ma ne morem verjet...tebi, da je en kruljast carinik zarubil vrečo rdečega, dobrega krompirja??!!...Ma neee...ne more bit res...če je, je sigurno mislil, da tovoriš kake bombe za ognjemete na Gorenjskem..ha ha ha...škoda, da nisva bla skupaj...bi vidla kako se šverca...mi smo imeli jugo-italijansko mejo...železno ali malo manj...z mojo pokojno mamo sva prišvercala vse živo...v vsakem času...ha ha ha...ma ne daj se, no...ni tvoj stil...ha ha ha ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimni...dve vreči. Ki ju nisem nič skrivala, bili sta na ogled
    /človek je pa deloval točno tako...jaz sem nekdo, imam moč...in jo bom tudi izkoristil)
    Brezvezno...kretensko. Nimam pravih besed. Nikdar nihče še ni težil zaradi tega.
    /ne bi rekla, ko bi imela eno tono krompirja v avtu;)
    Ne da se mi pregovarjat s takimi osli. Nič več.

    OdgovoriIzbriši