sobota, 31. oktober 2009

Arsenal - Tottenham

Kaj naj rečem?
Da me včasih tudi moj občutek vara?
Da sem kar nekaj bluzila v stilu...da ne gledam tekme, ker mi je hodilo po glavi...če jo bom, bodo moji zgubili?
Preveč je odmeval tisti 4-4 v glavi.....

Pa...sem jo vseeno gledala.
In seveedaaaa....mi ni žal.

3 - 0
Van Persie 2x
Fabregas

London je mesto...meni ljubo.
In v njem so ekipe, ki zasedajo vrh  angleške lestvice.

Ja, bluzim.
Ampak mi je dovoljeno, ker sem res vesela.
Pa saj sem vedno, ja.

Lepo je bilo spet videt Almunio na delu. Se mu pa pozna, da je že kar lep čas brez pravih tekem.
Upam, da pride kmalu nazaj tista njegova sigurnost. Je pa kar prav, da ga je Wenger dal v igro.
Ker ne vem...ima le več izkušenj kot Manonne za tele mestne dvoboje.

Van Persie...goli prihajajo nazaj. Ufff...oddahnila sem si.....še gora tekem je na sporedu...potrebuje se strelca njegovega kalibra.



Fabregas...ne, nočem da kdajkoli gre v Španijo. Naj reče kdorkoli karkoli...tak kot je, njegova igra, je taka  zaradi Arsenala...zaradi Wengerja



Ne maram, da zmerjajo Arsenal z otroškim vrtcem...nikdar tega nisem marala.
Ampak - danes imam spet napad - prekleto, kako so vsi še mladi. In kaj je že nastalo iz njih....

Žal mi je, da se je poškodoval Bendtner...menda ga ne bo kak mesec. A je treba tega?

Ma...ne morem več pisati, ker me nese že v tisto smer, ki je ne maram...v oboževanje.
Pomagati si pa ne morem...res jih imam rada.
Ker mi prinesejo užitek.
In prekleto da ja...tudi lep nogomet je lahko zmagovit!

....ma prov, v Londonu je Arsenal gospodar...

Ni komentarjev:

Objavite komentar