petek, 2. oktober 2009

Pijanec

Vse kar ima,
za pijačo da.

Odpove na vsej črti.
Pijača je edina stvar, ki ga zanima. Brez nje je nepopoln. Ne zmore funkcionirat.

Nekoč sem poznala nekoga. Ki je pil. Več ali manj na skrivaj.

Ne potrebujem veliko časa, da mi stvari postanejo jasne.
In nikoli ne zatiskam oči pred resnico. NIKOLI.
In jasno dam vedet, da alko ni nekaj kar bi prakticirala iz dneva v dan.

Strašno imam rada činaršveps,temno pivo in domače borovničke.
Te užitke si privoščim sem in tja. Včasih tudi na polno, ja. Da sem res ornk naklana.
A to je resnična redkost.
Odlično se znam zabavat brez alkohola. In seksat tudi.

Družba za mizo.  On pije sok. Hodi na wc.
Vsakič ko se vrne, je bolj čuden. Piker. Ujedljiv. Prepirljiv.
Vsakič ko se vrne, diši po čigumijih. Za mizo še vedno pije sok.
Si mislim...pa a je to mogoče...si misli, da sem blesava? Da ne vidim, kdaj je človek nažgan?

Večer se konča v prepiru.
Je treba piti pri šanku??? Ne moreš za mizo spit tistega pira kot vsi drugi???

Ja, jaz hočem vse takoj razčistiti. Za bebca me človek pač ne more imeti.

Imeti psa, pomeni tudi obvezo. Ga peljati ven. Včasih se mi res ne da.
Kar naenkrat je tu nekdo, ki se mu to vedno da. Neverjetno! Paše.
Dokler ne ugotoviš, da peljati psa ven pomeni....se naskrivaj v garaži nalivat s pivom.
Ko nenapovedano vstopim, v paniki še pravočasno skrije svojo dozo.
No ja, misli da jo. Znorim. Zanika.
Ok, te bom pustila v veri, da sem debilka, ki ima privide.

Obiski. Vem da sem imela še steklenico terana. Ni je. Pizda...najraje bi začela kričat.
Ok, bodo dobre tudi borovničke. Ko jih zagledam, komaj še krotim jezo. Manjka jih polovica.
Jaz se jih nisem dotaknila.
Misliš prenehat s tem?

Družba praznuje. Zabavamo se.
Plešem z najboljšim prijateljem. Oba rada in dobro pleševa.
On spije pivo ali dve. Se odloči, da gre domov. Prav.
Ker je slabe volje, bi morala tudi jaz oditi? Ne.
Pridem domov. Ljubosumni izpad.
Prasica! Zagotovo me varaš! Kurba! Si se že dala dol z njim? Prasica! Kurba!
Najprej šok. Ve, da je prijatelj gej. Potem mi je jasno. Pijan je ko čep.
Brez besed, z mislijo v glavi...jutri ko boš trezen, bova zaorala.
Seks? Odjebi. Gnus. Mi ne pade na pamet, fukat s pijancem.
Raje kurba, kot da bi se pijandura vlačila po meni.

Misliš nehat s  pijančevanjem?
Ne, nobena opravičila ne zaležejo.
S kurbo in prasico me ne bo nihče zmerjal.
Nisi mislil resno? Ne se zajebavat.
Ja, ne bo nobenega naslednjič. Ker takrat me tu več ne bo!


Ok, pij naprej. Adijo!

Še vedno pije. In njegova mati si še vedno zatiska oči. In mu ponuja pijačo.
In on verjetno še vedno reče ne, ne bom. In se ga nalije, ko ga nihče ne vidi.
Materinska ljubezen je brezpogojna. Bedno.

Za pijance nimam nobene tolerance.
Vsak si sam vliva v usta.
Zame so to posranci.
In njihovi izgovori, zakaj pijejo. Lahko si jih ponavljajo kot mantro. Me ne gane.

Vsak je svoje (ne)sreče kovač.

P.s.
Da bi enkrat samkrat položil roko name...bi ga bila sposobna tudi ubit. Brez premišljevanja.
In ne razumem žensk, ki vztrajajo s pijanci. Nikoli jih ne bom.

4 komentarji:

  1. res zalostno, vcasih se pa dolocene zenske preprosto ne morejo resiti iz situacije. in to ni -kot je pisal dracul- vsecno ("ji pase tak sistem")..vecina se boji, sram jih je, vcasih obstaja tudi denarni problem, ker je dejansko tezko ostati sama s dvemi, tremi otroki, se posebno dandanes....JE tezko.govorim iz lastnih izkusenj, kjer recimo ni bilo rok ampak stalen prepir.
    thanks god, da se reci lahko spremenijo z dobro voljo.

    OdgovoriIzbriši
  2. *hel1*...biti s pijancem je grozno. Tega ne privoščim nikomur.
    Alko popolnoma spremeni človeka.
    In vedno se najde pot iz tega...le, zares je odvisno, kakšen človek si.
    / a veš, da te je sram...za in zaradi nekoga drugega. ne sme te bit. in če so prisotni otroci...mislim, če kaj, mora ženska potem misliti tudi nanje./
    Vedno se najde pot.
    Resno ti povem...raje živim na cesti ali pod mostom...kot da bi še kdajkoli imela pijanca ob sebi.

    OdgovoriIzbriši
  3. res je, res je, samo se nam vcasih zdijo stvari bolj lahke kot dejansko so.
    "vedno se najde pot" - ja tako mislim tudi jaz, samo je pot lazja kadar si sam in odlocas zase.
    drugace se absolutno strinjam s tabo.
    na tvojem mestu bi ravnala na enak nacin.

    OdgovoriIzbriši
  4. A veš...ko premišljuješ, zakaj to počne...se rad vprašaš...a sem jaz kaj kriv?...ampak jaz sem to res takoj pregnala...vse se da rešit...brez pijače.
    /pa res ne trdim, da je lahko it...ampak po drugi strani...ko ti je to tako butasto, da se ga nekdo skrivaj naliva...ko mu nikoli nisi rekel, da ne sme pit...debilno do neba se mi je zdelo.
    ma kakšna ljubezen...ljubezen izgine. življenje s pijancem je umiranje na obroke.
    Jaz si sebe ne morem predstavljati...da bi tako crkovala do konca življenja.
    /da te poskusi ločit od vseh, ki jih imaš rad ali oni tebe...da postaneš le senca samega sebe... a verjameš, da si ne bi na koncu življenja nikoli odpustila...da sem si dovolila postat cunja/

    OdgovoriIzbriši