nedelja, 25. oktober 2009

West Ham - Arsenal


2 - 2

Ker je nisem gledala...ne mislim preveč modrovat.
Itak ne rabiš bit zelo brihten, da ugotoviš...da so zapravili vodstvo z dvema goloma razlike.
Poceni izgubljeni točki.
Fajn....

19 komentarjev:

  1. Boljše če bi izgubili...

    OdgovoriIzbriši
  2. Če pa ti tako praviš... potem je pa sploh dobro, da jo nisem gledala:)

    OdgovoriIzbriši
  3. bolš če bi zgubil, se strinjam :>

    HAHA, guess who is singing for survival :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Eeeej, pa očitno da res dobro, da nisem gledala tekme..

    Ne rečt da moj?:D

    OdgovoriIzbriši
  5. 'tvoj'
    sej js nisem gledal, to rečem sam zato ker mi je west ham ljubši

    OdgovoriIzbriši
  6. Tepen boš!
    /ne sam da navijaš za vse tiste, ki igrajo z Arsenalom - pa niso United!...še veselil si se v naprej, da bi moj izpadel?!
    /no sej...ta tvoja zloba bo že nek ven usekala in dobila protiutež...magar na kakšni naslednji unitedovi tekmi;)

    OdgovoriIzbriši
  7. pa ne maram ga!:o faco mu skus v desno zateguje, pretirava z vokalom, pa še prepotenten.

    to, da navijam za vse k igrajo z arsenalom je skoraj vedno res, ampak samo zarad tega ker je arsenal dejansko precej nizko na moji lestvici priljubljenosti. west ham je višje -.- za west ham navijam tut proti Villi na primer. pred west hamom so samo united,everton pa newcastle je bil včas kar se premier lige tiče. pa recimo da je fulham v istem rangu pa mogoče stoke. arsenal je pa samo pred liverpoolom, torej solidno 19. mesto, ki si ga deli s cityjem (lol).

    Pa glede Danyl-a (tut debilno ime, tbh) ga očitno precej ljudi ne 'šteka' glede na to, da ma zelo dober glas. res pa je da se ne zna brzdat in je do zdaj samo pesem od Hudsonke za moje pojme (zelo) dobro odpel.

    pa k se mi glih da bom še mal pisal... ja, manj (očitno) priljubljen je kot pa sta John&Edward... pa baje so se že zgodbe pojavle o tem, da je bully :P sam še nisem poiskal ampak zihr mu ne gre v dobro. in resnično mi gre na živce ker so publiko dejansko prisilili v to, da je glasovala za rachel -.- FU! in ja, Olly / John&Edward FTW! :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Joooooooj...on se vživi v musko...ti pa tud nč ne veš;)
    No ja...Rachel mi nikol ni bila kej pretirano všeč...tko da...meni je prav, da je izpadla.

    Kolk si ti grd...
    /nej United tud naslednjo izgubi...in to oooornk! Pa jo bo, da veš! Bom dans voodoo ornk pripravla..pol pa adijo naslovi unitedovi...in to samo zarad tebe. čak, ko te bodo lovili potlej;)
    Prav grd si, res...
    /si pa snemam tekmo arsenalovo, pa da vidim zvečer, kaj hudiča so delali, da so zapravli vodstvo)

    OdgovoriIzbriši
  9. huh?:D sej rachel ni izpadla. miss frank so izpadle =)
    ja vem, ni lepo, da vas primerjam s cityjem, ampak moj odnos do arsenala je vseeno drugačen kot do cityja :D city sploh ni klub. tok o tem :>

    OdgovoriIzbriši
  10. No pol bo pa naslednjič izpadla;)
    ...kar se tiče Arsenalovcev, sem ti že povedala.
    Sicer pa v končni fazi...remi še ni tolk zanič rezultat...glede na ostale.
    In v sredo igrajo z Liverpoolom...Carling

    OdgovoriIzbriši
  11. po moje bo tut, zdj mi gre že na živce k se čist objestno dere :D

    pol bojo izpadli? bojo sami dečki igral in jih bodo scouserji takorekoč 'pomendral'?

    OdgovoriIzbriši
  12. Bom zdej en dan poslušala...mogoče že danes.

    Khmmmm...a ti mal izivaš?
    /moji fantje niso Unitedovi starci!!!!!;))

    OdgovoriIzbriši
  13. tvoji fantje so slabši kot unitedovi starci :D

    OdgovoriIzbriši
  14. To bova pa še vidla!!!
    /zaradi tvoje žlehtnobe bo united izpaaadeeel!. ne poznaš še ti mojih čarovniških zvarkov;))

    OdgovoriIzbriši
  15. še? ^,^
    kaj naj bi to pomenilo?

    OdgovoriIzbriši
  16. Ne vem kateri še misliš...tistega iz prvega ali iz zadnjega stavka?:D

    OdgovoriIzbriši
  17. tist pr zvarkih bi me moral bolj skrbet

    OdgovoriIzbriši
  18. Aha...mal se me pa le bojiš:D

    OdgovoriIzbriši