sobota, 17. oktober 2009

Arsenal - Birmingham

3 - 1



Van Persie
Diaby
Aršavin


Če me je prvi polčas kljub miljonom zapravljenih priložnosti /in grožnji, da jih bom med odmorom kar nalomila/, navdušil...
.
..me je drugi spravljal ob pamet.
Spet in spet...ne gre v gol.
Spet in spet...se je dogajalo, da bi lahko dobili gol...zaradi totalne oslarije.
...saj se sliši zares neumno, ker imajo drugače noro gol razliko. ampak kaj, ko bi bila lahko še norejša.

In...a se lahko kakšna tekma konča brez poškodovanega igralca?

...če sem drugače  vesela? Oja, sem.

"Arsene Wenger's boys really do look like this may be their year."

17 komentarjev:

  1. SI BLA1!!!!

    dvojčka sta zakon baba :>

    OdgovoriIzbriši
  2. :D a ne bi rajš kej o tekmi Uniteda napisal?
    /baba?? kako grdo govoriš...)

    OdgovoriIzbriši
  3. kaj, do 80. minute bolton še do žoge ni pršu :> pol je blo mal panike, ampak nč tko resnga.. sem pa prve pol ure zamudu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha...sem čist drugač slišala...sploh za tiste pol ure, ki si jih ti zamudil.
    /pa ja..samo širi minutke podaljška danes. le zakaj samo tolk malo;)))

    OdgovoriIzbriši
  5. sej je blo 4 pa pol :-> no ja v tiste pol ure smo dal 2 gola, ne vem kaj je tle problem?;D vesel, da se owen ni fental spet , pa scouserji so se izkazal kot super navijači <3

    OdgovoriIzbriši
  6. :D...jaz te hecam.
    /moji so dali pa več golov kot tvoji;)
    A danes tudi kdo izpade na Xu?

    OdgovoriIzbriši
  7. jutr je oddaja za izpadanje... danes so bli sam nastopi :D

    http://www.youtube.com/watch?v=0kvdijX279A

    to je blo čist zakon :>

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdejle sem dvojčka poslušala...smejala sem se...sta zabavna/in z zelo malo posluha:D
    /to kar si mi pa ti dal link, pa sploh ne obstaja;)

    OdgovoriIzbriši
  9. lol, no dvojčka sm ti dal :> mislm, naj bi ti dal. THE OLD LADY DROPPED IT IN THE OCEAN!!;> pojeta pa... no ja, najslabš ampak taka kriza pa spet ni da ni za poslušat -.^

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdej sem poslušala še mojega..pa tvojega..:D.in moram rečt, da sta pela oba super. Mi je bil pa Ollyjev nastop odličen.

    OdgovoriIzbriši
  11. doh!:) olly je itak car :P po moje bo kaka rachel izpala al pa one 3 ženske -.o dvojčka ne smeta, k mata preveč kul nastope. al pa rikky je tut nesposoben, en od teh 3h izpade v glavnem =)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ostalih še nisem poslušala. Sam da moj zmaga pa bo;))
    Walcott se je poškodoval...

    Zdej pa spat.
    /in to takoj;)
    lahko noč

    OdgovoriIzbriši
  13. no, rachel pa rikki pojeta za survival :P hihi, all cool^^

    OdgovoriIzbriši
  14. no, rikki je šu scat -.^

    OdgovoriIzbriši
  15. Joj...sej spet ne vem, kdo je zdej kdo;)
    Grem pogledat
    /važn, da je moj preživel:D
    ...in da je City remiziral;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Kaj pa navijači Birminghama? Nič o neprimernem skandiranju imena Martin Taylor, ko je Ridgewell poškodoval Walcotta?

    OdgovoriIzbriši
  17. Ne, namerno nič o njih. Včasih mi je prav škoda besed za take...to niso nobeni navijači
    Itak mi je vedno čudno, ko Arsenal igra z Birminghamom. In bolj kot sama igra, se mi v glavi vrti....da ne bo spet kaj narobe.
    /kaj naj ti rečem...prepovedala bi jim še kdaj ogled tekme, katerekoli...nagnusni so bili.)

    OdgovoriIzbriši