sreda, 28. oktober 2009

Arsenal - Liverpool



Carling pokal na Emiratesu.
Postava mojih me je res spravila v smeh.
Szczesny, Fabianski, Senderos, Bartley, Silvestre, Gibbs, Gilbert, Merida, Coquelin, Eastmond, Frimpong,Ramsey,Randall, Nasri, Eduardo, Sunu, Bendtner, Watt

Pa nič takega nisem imela v mislih, le...no ja...mislila sem si...Wenger, zdej pa pretiravaš.
Ampak ok...sem si potem želela, da bi nekak podobno sestavil ekipo tudi Benitez. In jo je.
Cavalieri, Degen, Insua, Skrtel, Kyrgiakos, Plessis, Spearing, Babel, Kuyt, Voronin, Ngog. Subs: Reina, Aquilani, Benayoun, Darby, Dossena, Eccleston, Ayala.

Pa sem si rekla...fajn bo gledat te mlade fante.
In imela sem prav.
Zalotila sem se, da mi rezultat niti ni hodil kaj preveč po glavi.
Menda sem že parkrat napisala...da sem zelo vesela, ko jih gledam...in potem skozi tekme opažam njihov napredek.

In bom še milijonkrat napisala...Wengerjevo zaupanje..al kako naj temu rečem...v tamlade...obožujem ga.

Fran Merida, je zabil svoj prvi gol za Arsenal.
Bendtner, ki je bil med vso to mularijo eden izkušenejših v ekipi/pri 21ih letih/ je zabil drugega.


Prav je da povem tudi to..Liverpoolov gol je bil lepši od obeh Arsenalovih...prvi gol  Argentinca Insue.

Uživala sem v tekmi.
Iz teh mulčkov bodo zrasli odlični nogometaši.

...Arsenal se je zanj zanimal pred dvemi leti

Žal se je poškodoval Fabianski...pa komaj se je vrnil. Ne bo ga tri tedne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar