torek, 29. september 2009

Arsenal - Olympiakos

Arsenal je pa zmagal tralalalaaaa
dva gola so zabili hopsasaaaa.

Pa kaj boste že dali gol....sem ponovila neštetokrat. Nč, nč ni hotlo v gol.
Več ali manj so bili boljši nasprotnik. Mannone res ni imel veliko dela.

Nikopolidis pač. Kar naprej. Pa je branil prav vse.

In sem že začela noret v začetku drugega polčasa...ko bi kmalu bivši premierligaš Melberg, zabil gol Arsenalu. Iz čiste traparije. Bi jih pa tud nalomila.



Da imaš premoč in ne daš gola. A se vam sanja, kako je to najedljivo?
In potem še  sodnik, ki ne piska roke v kazenskem prostoru...



K sreči je prišel v igro Eduardo....podal Van Persiu in žoga je šla tja, kamor bi morala že zdavnaj...v gol.
In baš me briga, če danes vsi kričijo, da je Aršavin dosegel gol iz ofsajda....kompenziran je s tisto nedosojeno roko.



23 strelov na gol....pa le 2 žogi v mreži?
Se bo treba malo pogovoriti....neučinkovitosti ne mislim več trpet.

2 - 0

.....točno opoldne je rezervna postava Arsenala, premagala rezerviste Olimpiakosa 3 - 1.
Walcott je pripravljen. Na sobotni obračun.

Dan je bil ok.

Aja...vedno so mi bili precej všečni grški priimki....takoj bi se pisala tako.
Evo, grški rezervisti
Papadopoulos, Apostolopoulos,Valerianos,Kampas,Petropoulos, Katsikogiannis,Vasilogiannis, Stamogiannos, Fetfatzidis,Gkavasiadis, Niklitsiotis
.... in jaz si polomim jezik ob branju...napačnem, jasno.

5 komentarjev:

  1. aja kar se tice priimkov...tocno tako kot pise...razen recimo "d" izgovarjamo kot angleski "th" v besedi there..in "ou" je preprosto "u"...torej papa"th"op"u"los...
    ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. ;) hvala...ampak si še vseeno lomim jezik.
    Pa tud a veš...grščina ni jezik, ki bi ga imela pogosto možnost slišati. Verjamem, da bi se ti fejst smejala, če bi me poslušala

    OdgovoriIzbriši
  3. A ne bi nish raje napisala kaj na naši strani, tam bi verjetno več arsenalovcev prebiralo o arsenalu... c'mon c'mon :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jooj Bergkamp...ti si moja slaba vest :D
    Pa jaz se pri teh zapisih zabavam... in to ni neka znanost, ki bi tako zelo zanimala arsenalovce.

    OdgovoriIzbriši