torek, 27. oktober 2009

Torkov počeznik


Če bi
imela tri roke
in nobenega srca
bi prav lepo živela
Aja?

Ma ne...spet sem
v pisanju oslarij
in je tale
drobčkan zapisek
le en odklop
od mojih divjih
in zmešanih besednih kolobocij
ki imajo namen ugledat
svetlobo
enkrat te dni.

Ko bodo vse zvezde
popadale z neba
bo prišel čas
ko bom tiho.


In jasno da sem srečna
ker se to
 NE bo nikoli zgodilo.

Meče me.
Mhm, vem, vem...to ni nič novega.

6 komentarjev:

  1. ko se bo A. Cole prodal v City in bo zategadelj vsako domačo tekmo Noel G. imel halftime show se ne bom mogel niti mestnih derbijev več prisiliti gledat.

    hmmmm, baje dvojčka dobivata daleč največ glasov od vseh. sweet

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro veš, da je bila moja antipatija v glavnem do Uniteda predvsem zaradi Ronalda...ne morem pomagat---ne glede na to, da odlično obvlada žogo, njegovo obnašanje mi bo šlo vedno na jetra----a zdaj nimam več nobenega odpora gledat United.
    /v LP bom pa itak vedno navijala za Angleže..da čimvečkrat stresejo tiste špance ali italjančke;)

    Jaz upam, da ljudje imajo še kej pameti in bodo izbrali tistega, ki zna peti. Lepo te prosim...dvojčka??:D

    OdgovoriIzbriši
  3. ti ne veš kolk (anti)propagande sta dobila od medijev :P kolk sovražnosti od ljudi...

    pa k je glih Liverpool rečmo, da sem spregledal tisto roko. ok, nisem je. P-p-p-p-p-penaaaaaal :>

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa sej vem...pa vseeno...jaz ga nikol nisem mogla...tisti njegiovi frisi...jaooo:D
    /sem ga pa vedno zagovarjala, ko so sekali čez njega...da je jokica..ne spomnim se zdej, na kateri tekmi je jokal...tist mi je bilo pa prtegnjeno---v določenih trenutkih si tolk poln vsega/recimo poraz v finalu LP/, da madona, tudi enemu mlademu/al pa staremu, sej ni važno/ nogometašu ne morš zamert, če ga obljejo solze

    Haha...ej, prav uživala sem v tekmi. oboji so ga sračkali v obrambi. Roko pa tud pozabi :D
    Fajn mi je, ker sta bili obe ekipi tako mladostniški...

    OdgovoriIzbriši
  5. -aquilani bi si zaslužu tist penal, kar prznaj :)

    pa nisem o ronaldu govoru, ampak Johnu pa Edwardu:D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ni nujno...ne morem kr tko, po dolgem času pa že kar penal met:D

    Hahaha...sej so v isti kategoriji...recimo.
    Prosm te no...ne morta zmagat

    OdgovoriIzbriši