sreda, 21. oktober 2009

Še in še

.....sem si jo mrmrala cel ljubi dan.
Slišala na radiu dopoldan in še zvečer se mi je kotrljala po glavi.
Ok, nekaj bo na njej očitno...moram jo najdt

Parkrat se je odvrtela....in jaz sem se namigala.
Da bom lažje spala teh par urc.



nihče ne ustavi me?
Ja, res je. Nihče.


...namesto da bi bila vsa crknjena, sem pa čist brihtna in za žur.
Žganci z mlekom zame...dober tek.

9 komentarjev:

  1. zvezda, ne zvezdica

    united z lahkoto ^^

    OdgovoriIzbriši
  2. Še in še ta ritem naj zapelje me....;))
    /js grem spat/

    Tist en gol so spacali, ja---:D

    OdgovoriIzbriši
  3. Spomnim se je iz evrovizije,tele Karmice-:)

    OdgovoriIzbriši
  4. A te je končno pamet srečala, anonimni?:D
    /če se ne motim, seveda;)
    Ko mi je tukej zares ljubše...

    OdgovoriIzbriši
  5. sem lih hotela vprasat ce je kaksna bodoca evrovizijska...hmm...kr vredu pesem...

    OdgovoriIzbriši
  6. na evroviziji je pela na na na? al je bla večkrat tam?:O

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne vem...a je bla samo 1x al večkrat...čak, a ni ona pela tud uno...poletni dan al kaj že?
    Ma, jaz to vse sproti pozabim....

    OdgovoriIzbriši
  8. bil je lep poletni dan in zapel mi je nanananannnanananananaananananananananaanana :D

    OdgovoriIzbriši
  9. http://www.youtube.com/watch?v=K5AeIcqxA2c

    ..tukej so vse od leta 1993..mende. Zdejle poslušam./pes je že zbežal;)
    Ja, nanananananana tudi :D

    OdgovoriIzbriši