ponedeljek, 2. november 2009

Vez

Ko čutim,
so misli tople.
Njihov nežen dotik
ne išče smisla.

Ko čutim
je objem
poln metuljev,
ki
vabijo na ples.

Ko čutim,
 se srce
z zvezdami igra
v
čokoladni reki.

Pa ti?
Čutiš
sprehanjanje
zardelih črk?
Se znaš
ujeti
v frfotajoče poljube?
Zmoreš
uiti
trzajočim verigam?

Ko se boš
nagajivo nasmehnil,
bo umolknil še tisti drobni dvom.
In bom vedela. Konec za naju ne obstaja.

9 komentarjev:

  1. Mraz je tolk fina stvar, da ne rabiš zdravila zanjo :P Drugač pa lepo, res lepo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne moreš brez poezije............. saj ne pravim da ni prav...pozitivno....

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz tud tako mislim kot ti, Gia...ampak zaznamek je bolj zmrzljivcem namenjen.:D
    In hvala lepa""

    OdgovoriIzbriši
  4. TMINC...ne mi slabe vesti zbujat, ker te nič ne pridem pogledat. Se bom poboljšala.;)
    Ne morem...bo zmerej z mano

    OdgovoriIzbriši
  5. ohh...that's great...jaz bi samo take brala...
    odlicno verbaliziras custva...dammit, to je talent...

    OdgovoriIzbriši
  6. hahaha pa sem lih prebrala neke neumne komentarje na nekem starejsem blogu...hahahahaa
    vsi nevoscljivi, taka fouserija in psevdokultura, da bi jih kar prebiksala....
    -.-

    OdgovoriIzbriši
  7. *hel1*....saj zato mi je pa tu tako všeč. Ker ni grdobije.
    /ne cmizdrim, ampak bila sem jo deležna ogromno. nevoščljivosti pa...ogromno jo je./
    Meni je smešno...jaz dostikrat rečem sama pri sebi, ko kej preberem...o fak, kaj je dobro spisano...al pa kakšna super fotka recimo. Nimam nobenih problemov pohvalit tisto kar mi je všeč - nekateri so resnično mojstri.

    Drugače pa...saj veš...ko me napade, samo leti iz mene. Če je pa navdih v podobi koga, ki me omami :D...ježeš, sem pečena.

    OdgovoriIzbriši
  8. rtvblog je nekaj res izjemno posebnega, vcasih me je res sram biti tudi samo 50% slovenka. saj ponavljam vedno eno in isto, samo, uhh... se ujezim vsaki krat znova. ljudje se samo prepirajo, pa da bi vsaj imelo kak cilj, kak smisel, pa ne, vse en "§$%&/&%$§&//&/*';:*'&&$§&/§, ki ne vodi nikamor...sramota...

    ampak seveda obstajajo tudi izjeme, voilà....;-)
    lep prijeten soncen(?) dan zelim.

    OdgovoriIzbriši
  9. In vedno je tako da...uni grdo govorijo/zmerjajo/, mi pa ne. Nikoli se ne zgodi, da bi ljudje videli sami sebe pri svinjskem početju. Vedno so vsega drugi krivi.
    /pa dej prosim te, no. ko bi bilo res vedno tako. pa ni./
    Pa ja...parkrat je tudi meni počil film, pa vem, da je to neumno.Ne bom pa nikdar dosegla ali presegla enih par, ki ne da jim poka film...njihov način komuniciranja je tak - grozen.
    Več ali manj sem se pa zdaj "izučila", da zdaj preskočim tisto.

    Ah kje...nič sonca ni...menda bo pa spet začelo snežiti...enkrat ponoči.
    Juhuhuuuuuuu;)
    lepo se imej tudi ti.

    OdgovoriIzbriši