nedelja, 9. avgust 2009

Ma kakšno morje...


Kolpa je zakon!

Kam peljati nekoga, ki je videl že pol sveta in ga boli patka za prenapolnjen Bled, preveč oblegan Bohinj in mu ni do namakanja v morju?

Na Dolenjsko...med trte. V mir.

V Belo Krajino...za Kolpo...v Kolpo.

To je tapravi Luksus.

Ko je parkirišče zastonj.
Ko je kopanje zastonj.
Ko se zlekneš kamor ti paše in ti ne skačejo v glavo pisani ležalniki in gromozanski senčniki, ker so vsenaokoli drevesa, ki ti dajejo senco.
Ko je voda prijetno hladna in gneča le nek grd spomin s portoroške plaže.
Ko ni vonja po vseh možno nemožnih kremah za sončenje.
Ko nikogar ne zanima katere znamke kopalk ti krasijo rit.
Ko metliška črnina diši čisto drugače.
Ko...
Ko...

...ko potem še slišiš...kako zelo lepo je v Sloveniji...
Ko vidiš na obrazu...užitek v uživanju...

Takrat zadremaš z nasmeškom na obrazu.
In se smeješ še v tistih kratkih v sanjah.

... in ko se zbudiš, si misliš...oja, sem bom enkrat pripeljala tudi tebe.

11 komentarjev:

  1. ...in prideš ko pridem
    in poslušala bova tišino
    in samoto spremenila v žur
    in Kolpa naju bo objela
    in morje ljubilo
    in burja slačila
    in deževni oblaki oblačili...
    in

    Carpe Diem...

    ja jaz sem...po dolgem času

    OdgovoriIzbriši
  2. ah hm, pol je vsak komentar od mene odvec...
    *****

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimni...
    pride ko pride
    se privleče
    izpod velike skale?
    morda.
    morda pa le
    za njo čemi
    ves ta čas.
    in čaka,
    da poguba
    razprede svoje mreže?
    /kakorkoli...veš, da sem te vedno vesela)

    OdgovoriIzbriši
  4. *hel1*...ne ga biksat. veš da imam rada tvoje komentarje.""
    /ker zanje že od vsega začetka mislim, da so nezlagani in popolnoma nič v ritlazeči)
    Jaz se rada tako "pogovarjam"

    OdgovoriIzbriši
  5. bil sem kjer nisem bil
    ob tebi
    pletel sem svoje mreže
    da te ujamem vanje
    ni tebe
    poguba me ni našla
    ne tebe
    vesel sem te
    dolgčas je
    brez tebe

    OdgovoriIzbriši
  6. poznaš pot
    in vetra pogled
    poznaš misel
    in sonca šepet?
    poznaš.
    torej?
    dolgočasja ni
    puščaj sledi.
    na meni?
    /hmmm mi je še vedno ljub modni dodatek k pisanju.)
    Pa sem
    te
    vseeno
    mičkeno pogrešala.

    OdgovoriIzbriši
  7. ja
    pogrešal
    potoval
    po tihem poljubljal
    pohotno
    misel tvojo
    in puščal sledi
    na sebi
    brazde
    nepotešenosti
    nikoli odkrite skrivnosti
    pogleda tvojega
    dotika tvojega mehkega
    v luči
    chiaro scuro umetniškega
    mojstrskega akta tvojega
    na mizi poželenja
    mojega
    po...ga

    OdgovoriIzbriši
  8. Očitno še nisi bla ob Bohinju!! Ne rečem za Bled, ampak Bohinj je pojem narave, lepote gorenjske, in to brez pretirane potrošniške gneče...in hvalabogu zato, ker je v Triglavskem narodnem parku!!! Ne poslušaj drugih, pojdi sama tja, in glej....

    OdgovoriIzbriši
  9. Jap, pa Arsenalovka si, zato sem te našel...čist slučajno...bravo!! Grem septembra na stadion, ti kupim kapo :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Anonimni....
    ...zgnetem svetlobo
    in jo zvijem v odsev
    skrivnosti
    bežijo
    se razletijo
    utopijo
    podobo
    tvojo
    in mojo
    na mizi strasti
    ničesar ni?
    sprehod
    pohote
    teles
    si misliš
    da lahka je
    pot do nebes?
    ujemi
    le en,
    zasanjan
    objem.

    OdgovoriIzbriši
  11. Maks...bila sem že v Bohinju...saj je lepo. In Bohinj mi je bil od nekdaj neprimerno lepši in ljubši od Bleda.
    Ampak jaz sem se letos zaljubila v Kolpo. In ker je to zelo sveža ljubezen, jo poskušaj razumeti.;)
    Upam, da bo še dolgo ostalo tako kot je...komur paše, da ima ob vodi ves komfort kar je možen, naj ne hodi na Kolpo. Meni je fajn tako kot je.

    Arsenaaaaaal....kako zelooo so včeraj stresli Everton....
    Prav...kapce pa res še nimam;))

    OdgovoriIzbriši