sreda, 26. avgust 2009

Želim si


Tvoj smeh se je razlegal po sobi.
...meni pa je kljuvalo v glavi...kako le...je čutiti tvoje roke.
- So ti všeč moji vici?
-Mhm, so.
...igrala bi se s tabo...
- Zakaj si tako tiha? Je kaj narobe?
-Ah ne, kje pa. Le utrujena sem.
- Oh, oprosti. Bi rada da grem?
- Ne.
- Ne?
- Ne. Lahko spiš pri meni. In mi poveš pravljico.
...v moji postelji...
- Ne bom spala gola, obljubim.
...ti me boš slekel...ti... tako rada bi se dotikala tvoje kože...
- Da bi spala v isti postelji? Si prepričana?
- Ja. Se bojiš?
- Ne. Ampak, kaj če...
- Vem.
...zapeljala te bom...hočem...rada bi...
- Ti zaupaš sebi, da te ne zapelje v kaj drugega kot poslušanje pravljice?
- Bi rad resnico? Bi?
- Povej.
- Ne, ne zaupam si. In ni mi mar za pravljico. Rada bi čutila dotik tvoje kože. Rada bi se dotikala tvoje golote. Rada bi...
...ohhh...rada bi vse...
In zdaj ko veš...lahko še vedno odideš. Ali pa ostaneš. Pravljica? Lahko jo napiševa skupaj.
...prosim, ostani.
- Ostanem.
...slišal si tudi tisto, česar nisem izrekla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar