sreda, 26. avgust 2009

Prvič

Nisva prižigala luči.
...ta nora želja...
- Tako sem si želela da ostaneš.
- Vem.
...v isti postelji. postalo me je strah. se te dotakniti.
- Se tudi tebi zdi...
- Vroče? Ja.
...dotakniti...dotakniti...mi bobni v glavi...
- Sleci se.
- Ti me daj.
- Bi to rada?
- Ja.
...roki sta se prepletli. stisk. mraz. vročina.
- Pa si res vroča.
- Sleci me.
...včasih bi rada...skrila svojo željo. jo ukrotila. ne zmorem.
- Kako zelo...
- Si želim? Zelo. Da me pobožaš.
...pričakovanje...noro si želim rok ki drsijo...
- Si želiš? Da te pofukam?
- Ja.
...prsti in jezik...zastokam, ko prsti zdrsijo po bradavičkah...stokam, ko jezik ubere svojo pot...
- Reci! Hočem da me pofukaš!
- Pofukaj me!
...jezik in prsti...izginjam...ne...vročina tvojega telesa...vonj...nočem da izgine...ne...ne še...ne...ja...ne.....
- Všeč mi je silovitost tvojega orgazma.
...se vračam...čutim...želim...
- Igrajva se še.
- Rad bi te gledal, ko ti prihaja.
...želim si...še...želim...da se izgubiva oba.

Ni komentarjev:

Objavite komentar