sobota, 22. avgust 2009

Arsenal - Portsmouth

The sky is blue, the pitch is green, the seats are red...

...in
Druga tekma nove sezone...prva na domačem igrišču.

...vsak sedež je dobil svoj šal. Pa zakaj me ni bilo tam...mislim...vedno moram spustiti kej takega...krivica...krivicaaaaaa.


...ampak moji ljubi prijatelji imajo en šal prihranjen zame. ne jokam več.

In kakšna bo postava mojih? Bo ista kot pri prvih dveh zmagah?

A-a....malenkostno se je spremenila.

Eduardooooo začenja tekmo...ooo, kako zelo sem vesela.

...čeprav je posledično Bendtner ostal na klopi. Ni mi všeč. Ampak...če me spomin ne vara, je Bendtner vedno prinesel svež strelski veter...ko je bil zamenjava.

Ne vem, no...jaz bi ga imela v prvi postavi.

Ampak...a to zdaj pomeni, da imamo pa kar naenkrat malo daljšo klop?

Všeč mi je...neznansko mi je všeč...da navijači ne pozabljajo svojih bivših igralcev. Tistih jasno, ki po svojem bivšem klubu ne pljuvajo.

Nekateri so pač zmožni urejat zadeve sproti in ne šele potem, ko odidejo.

...všeč mi je, kako so navijači pozdravili bivšega igralca Kanu-ja...ko je prišel na igrišče...in ko je odšel z njega.
/mi je popolnoma jasno zakaj...hat-trick na tekmi s CFC, ko so ti vodili že 2-0.
in človek je bil nenazadnje operiran na srcu...in še vedno igra nogomet. matr, kakšne zgodbe so res za film posnet/

Ma dej nish...dej raj kej o tekmi napiši. Eeej...tudi to je del tekme!

Še ena visoka zmaga.

4 - 1
....in tretji srečni gol Gallasa.
In kaj potem? Saj so vedno govorili...človek mora biti pravilno postavljen. Potem goli kar padajo.
Ob tem golu sem se res smejala...in si zaželela, da na vsaki tekmi pade vsaj en tak.
Ker bo potem na koncu sezone zelo luštno poslušat nevošljivce, ki bodo nabijali...da je Arsenal zmagal po sreči.
/....hecam se. kje je še konec sezone.
Ampak hecno je pa že zdaj poslušati, da Arsenal zmaguje, ker ima srečo.

Sicer je bil pa junaček tekme Diaby...z dvema zadetkoma.
Ta mladi mož je bil odsoten 9 mesecev in fajn, prav fajn...da je na svoji 100i tekmi za Arsenal, dosegel kar dva.
Hitr je ko veter...se mi zdi nekak podoben ko Walcott v tej njegovi brzini.
...Wenger ga primerja z Vieiro...jaz ga ne morem, ker se njegovih iger ne spominjam ravno. ampak če Wenger tko reče, potem bo že držalo...
Pa Ramsey se je vpisal med strelce.
...še enkrat več sem vesela, da se je takrat odločil za Arsenal in ne za United.
In naj vstopa v tale premierligaški ring počasi. A zakaj?

Zato...tile mladi fantje so - vem - željni igranja. A boj v PL je trd; naj si tamali počasi pridobivajo izkušnje. Malo pa pomalo.
Ja, bluzim...ampak...
Recimo Walcott....nastopanje za U-21, za angleško reprezentanco in za Arsenal...preveč je to. Preveč vsega in preprosto mora enkrat telo odpovedat poslušnost.
In jo je. In kaj zdaj? Izgubljen za Arsenal in reprezentanco.
/menda ga ne bo še niti na Celtic niti na Unitedovi tekmi/

Ah...sem skrenila s tekme. Ampak saj se itak ve. Uživala sem.

Jaz jih imam rada. Ko igrajo in zmagujejo.
In jih bom imela rada, tudi ko/če bodo izgubljali. Da bodo le igrali tako kot znajo.

Ulalala....10 golov v dveh tekmah...ej, ne postat požrešna, nish...pomir se..pomir se.
...in me tud ne gane zajebavanje v stilu...a zdej pa branilci dajejo gole...kaj pa napadalci...a spijo?
Zaradi mene, če začne dajat gole tudi Almunia...naj jih.

/Fabianski...pocajtej se hitro....čak mal, a zdej nam manjka en malo bolj izkušen golman? Lehman? Ja bi ga vzela, čeprav mi je naredil sivih las....menda pa on po koncu letošnje sezone odhaja v vratarski pokoj.

Mirna sem. Ampak vesela pa zeloooooo.
...in upam, da Fabregas ne bo manjkal na tekmah, ki prihajata. držim pesti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar