sobota, 29. avgust 2009

Man United - Arsenal

2 - 1

Bil je dan, ko... je moj oče praznoval rojstni dan.
...in z mano "gledal" par minut tekme. ravno prav dolgo, da je mati zagnala paniko, ker ga ni bilo nikjer. potem sva jih itak slišala oba. moj oče je namreč skoraj slep in se drugje ne znajde tako dobro.

Kaj napisat, ko so tako mešani občutki?

Prvič...sploh nisem razočarana (tako zelo). Ker je Arsenal igral dobro in pokazal, da se niti slučajno ne boji nikogar. Z malo več sreče, bi večkrat žoga končala v golu Uniteda. Pa naslednjič.

Drugič...u tri pm, sodniki!
Ob takih napakah, si res želim imeti kamere okoli golov. A po drugi strani se zdi, zdaj je vse poravnano. Gallasovi srečni goli so dobili protiutež. Žal se je to zgodilo ravno na tej tekmi. Jbg...to je nogomet.

Tretjič...pričakujem hud časopisni masaker, ki bo Rooneya proglasil za dajverja vesoljskih razsežnosti...nekaj podobnega skratka, kot so naredili z Eduardom.
Četrtič...Diaby, ne se sekirat.
Tud jaz včasih nastavim, ko zares ni primerno. Pa sem še živa.



Petič...Aršavin, kakšen gol! Gostilna se je stresla ob mojem kriku.
Kar ne morem in ne morem verjet, da je tak mojster v Arsenalu.
...še pa še bo takih golov. Vem!

Šestič...Wenger, ti si genij!
Tale "naša" mladina je fenomenalna. Uživam!
... in tisto plastenko je brcnil zaradi razočaranja...ker je bil gol razveljavljen....z njo ni želel zadeti nikogar od sodnikov.

In menda, bo sledilo sodniško opravičilo - ker so ga poslali z igrišča brez pravega/pravičnega, resničnega/ razloga.

Sedmič...alo, zresni se in napiši kaj o tekmi, nish!
Ahh...sem malo žalostna, vseeno.

Taka krasna priložnost, premagati United. Pa ravno takrat sreča obrne hrbet mojim. Ja, sreče jim je zmanjkalo.
Nočem pisati o sodniških odločitvah, ne o igri Uniteda.
Pišem o Arsenalu.

Upam, da jih ta poraz (nezaslužen, zaslužili bi si vsaj remi) ne potre tako zelo...hočem da jim da voljo in trmo in...ma kaj, hočem, da ta poraz pozabijo že to noč in gredo naprej v nove zmage.

...na Old Traffordu sem si ogledala tekmo med Makedonijo in Anglijo...in mi je znano, kakšno peklensko vzdušje lahko naredi toooolk tisočglava množica.
...zato mi je všeč, da se arsenalovci znajo soočiti tudi s tem. po tanovem.
...modri dresi jim pa še vedno ne pašejo prav nič. Rdeče hočem!




"The most difficult to take is that we were the better team and we lost the game. "

12 komentarjev:

  1. ni dajver,če mate debilnga golmana
    karkoli bi to lahko pomenilo

    OdgovoriIzbriši
  2. Elder??
    Rooney kot eden robustnejših igralcev,nima kej padat po tleh ko 80let stara ženička...zame je primerjava z Eduardom na mestu...torej, je Eduardo padel z namenom? Če tako misliš, potem jaz mislim, da tudi Rooney.
    In narobe imava oba...
    P.s. Almunia ni debilen...in v bodoče se izogni takim besedam, če ne bom huuuuuuda;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne se hecat, Rooney je anglež tako da ne bo niti 12x manj omenjen njegov dive kot je biu Eduardov.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nič kej posebej ni bil omenjen...ne, saj se ne čudim. Bi pa pričakovala, da bi bil....mi pač ni, da se ima različna merila.
    Ah, škoda besed...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, slabo sem se izrazil :) Mislil sem da itak ne bodo delali iz tega drame angleški mediji. Konec koncev pa je bila tudi drugačna situacija. Ah jebat ga, Eduardo bo dobil 2 tekmi in to je to.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oja, jaz sem že pozabila...oz. ne da se mi iz tega delat celo dramo...oz. hitro se "odjezim" ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. ne se razburjat :P padu je sam ampak če se še golman potem vanjga zabije nimaš kj . če se ne bi bi bil pa lopov. pač, vaš smotan golman je vse naredu v korist uniteda. sej ne, da mu zamerm..

    OdgovoriIzbriši
  8. Božidar,a čš da te nabijem?;)
    /da nisi enkrat več napisal, da je Almunia smotan)

    OdgovoriIzbriši
  9. eh, saj sem ti rekel že ko je prišel, da Arsenal potrebuje vsaj dva Aršavina, da res postanejo topničarji....je pač tako, da edini moško jemlje nogomet.....
    sindrom Edoardo pa je očigledno na pohodu....če se je Rooney še nekako izmazal po tej tekmi, da je pošten in ne pada kar tako, potem po tekmi s Slovenijo tega pač več ne more trditi....in čeprav sem navijač tudi Rdečih vragov se čisto strinjam, da se Rooneyu pribije ene dve tri tekme kazni neigranja za teater....vse kar je prav.....

    OdgovoriIzbriši
  10. Edini moško jemlje nogomet? Dej, ne ga biksat..

    Še malo, pa se bodo tekme začele igrati za zeleno mizo...šele kak dan po tekmi, bo znan rezultat...podeljenih še kaj naknadnih kartonov...pa...ma, to je že preveč.
    Jaz sicer upam, da bodo začeli razveljavljat tudi avtogole;)

    OdgovoriIzbriši