sobota, 15. avgust 2009

Everton - Arsenal

Ježeš, ježeš....kako nasmejan začetek nogometne sezone.
In kolk nevošljivcev, ki privoščijo zmage le svojim, za druge pa rečejo...saj ni čudno, da so zmagali...ko so igrali s tako slabimi.
Moraš biti res analfabet angleške lige, da izjaviš nekaj takega.
In po njihovi logiki, mora United jutri zmagati z najmanj 10imi goli.

In prav fino je, da sem gledala tekmo popolnoma neobremenjena in mirna.
Jasno da zato...ker sem jo gledala v posnetku.
Grozna sem, ja. Ampak Kolpa me je zasvojila.

1 - 6
Denilson....sej se ve, da vsem tamalčkom/tamlajšim/ privoščim, da zabijajo gole ane. To je tako dobro za njihove občutljive duše..
Vermaelen...težko si novinec v ekipi zamisli boljši štart
Gallas...zaradi tiste kapetanske zamenjave/ki ji nisem ploskala/, sem zanj vedno zares vesela, ko da gol
Fabregas... eden ni nobeden, zato morata biti dva. In veselim se njegovih golov/in vodenja ekipe/ letos. Res.
Eduardo...držim pesti, da je poškodba svetlobna leta daleč. Držim pesti, da bo njegova noga letos dala še ogromnooooo golov.

Za domače pa Saha.

In ne da se mi kej posebej analizirat tekme.
Je tokrat čist dost da povem...uživala sem.

Za nameček sem se pa še fajn nasmejala...eni Milanisti menda hudo sanjajo...da je Fabregas odigral zadnjo tekmo za Arsenal.
Gia, dej povej jim...da so zmešani...

Samo še to...vseeno mi je, na katerem mestu pristanejo na koncu sezone.
Arsenal bo prvak!
Zmage niso edino, kar šteje pri meni.
Uživam pa jasno da v njih, tako kot vsi.
Tudi goli niso vse, ob čemer uživam.
Jih pa rada vidim, jasno da ja, v mreži Arsenalovih nasprotnikov.
Gesta Fabregasa, da drugi gol, posveti nedavno preminulemu soigralcu v U-21, Danielu Jarque-ju, kapetanu španskega Espanyola, je tista nogometna drobtinica, ki mi je izmed vseh najljubša.
A zakaj? Zato, ker še vedno lahko verjamem, da nogometaši niso le skupina ljudi, požrešnih na denar.
A da je to razmišljanje naivno?
Me ne briga. Razmišljam lahko tako kot mi paše. In tudi bom.

Nish, ti nimaš pojma o nogometu.
Misli si kar si hočeš. Vem v čem uživam. V ljubezni do Arsenala.

13 komentarjev:

  1. Ti in tvoji arsenalovčki ... in kolpa ... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Aja, Fabregas? I woudn't mind ...not at all :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pobožne želje...tamalček ostaja rdeč;)

    Si pa čist lahko zamislim, kako bi arsenalčki uživali, ko bi jih tunkala v Kolpi
    /ja,sej vem, da se mi meša;)

    OdgovoriIzbriši
  4. sej v milanu bi tud lahk bil rdeč ... vsaj delno :p

    OdgovoriIzbriši
  5. Milanova barva je nekam čudno rdeča...Arsenalova je taprava rdečardeča;)

    Pa meni se zdi, da bi pri vas rabili še kaj več kot le Fabregasa - in čist mal preveč se norca delajo iz vas, ostali "italjančki"

    OdgovoriIzbriši
  6. Rdeča je v vsakem primeru taprava :)

    naj imajo veselje ... vsaj zdej na začetku :)

    OdgovoriIzbriši
  7. vedno bolje jim gre tudi včeraj ;) sem čakal da bo kaj novega.... še uživaš poletne radosti ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne,ne...en čudn odtenek rdeče imajo tvoji;)

    Me veseli, da te ne gane...ker mene tud ne...da je Arsenal srečko;)

    OdgovoriIzbriši
  9. O Tminc...boš začel za Arsenal navijat?;))
    Uživam še...polahko;)

    OdgovoriIzbriši
  10. micka, čudna rdeča ne obstaja :)

    mene nič več ne gane :)

    OdgovoriIzbriši
  11. zanimiv način pisanja .... čestitke ob visoki uvodni zmagi .... ti moram priznati, da ne glede na vse privoščim dobro sezono Eduardu .... kar pa se tiče ženske plati oz. barv ... devil's red

    OdgovoriIzbriši
  12. Gia....obstaja vsaj ena taka, zdrizasta;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Izmišljeni....hvala.
    In všeč mi je, da si kjub včerajšnjemu porazu še vedno...za devilsko rdečo ;)
    /ogromno gnojnice je včeraj steklo po unitedovih igralcih - že med tekmo...od svojih lastnih navijačev. nekaj je kritika, nekaj pa blatenje. še meni je bilo ogabno/

    Lepo da si se oglasil

    OdgovoriIzbriši