četrtek, 27. avgust 2009

Nemoj da ideš mojom ulicom

Ti me mnogo zezaš,
i okolo švrljaš,
Boga mi me ne znaš, pa će da nadrljaš.
Zato nemoj da ideš mojom ulicom!
Nemoj da ideš mojom ulicom!

Kupio sam pištolj od švercera „na crno“,
na tebe ću rado da potrošim zrno.
Stvarno nemoj da ides mojom ulicom!
Nemoj da ideš mojom ulicom!
Ne, nemoj, stvarno nemoj,
ni u ludilu nemoj, mojom ulicom.

Možeš da me tužiš za ozbiljnu pretnju,
ali ipak pazi kad pođeš u šetnju -
tada nemoj da ideš mojom ulicom,
nemoj da ideš mojom ulicom!
Ne nemoj, stvarno nemoj,
ni u ludilu nemoj,
nemoj mojom ulicom!

Zašto da se mučim, da zbog tebe patim?
Najbolje će biti za glavu da te skratim.
Nikad nemoj da ideš mojom ulicom!
Nemoj da ideš mojom ulicom!
Ne, nemoj, stvarno nemoj,
ni u ludilu nemoj, mojom ulicom!
Nemoj da ideš mojom ulicom!
Nemoj da ideš mojom ulicom!
Ne nemoj, stvarno nemoj,
ni u ludilu nemoj, mojom ulicom!



...ne streljam, ne ubijam
le tebi sporočam
Eeeej, stvarno...nemoj da ideš mojom ulicom!

Ni komentarjev:

Objavite komentar