četrtek, 17. september 2009

Standard Liege - Arsenal

Malo je manjkalo, pa bi po petih minutah ugasnila vse električne naprave, ki so kakorkoli prinašale novice s tekme.

...in spet sem samo sebe nadrla. zakaj sem stegovala jezik in pred tekmo izražala dvome zaradi manjkajočih prvih dveh golmanov. drugič bom res tiho. ker se potem prav vedno dogajajo obupnosti.


Pa sem potem sadomazohistično sklenila, da pogledam cel polčas. Ker hujšega kot dobiti dva tako posrana gola, se nisem več nadejala. Pomota!
Tako groznega, neprepoznavnega Arsenala še v življenju nisem videla. Groza!
Standard jih je vozil po igrišču s tako lahkoto, da sem se držala za glavo. Tudi preklinjala nisem.
...ko kup nesreče sem sedela in podpirala glavo. na vprašanje kolk je, sem odgovorila 100-0 pa adijo.
"nimaš kej, zanč so", se je slišalo že od vrat. tisti, ki je to prijavil dobro ve, da ni dobro prilivati bencina na ogenj. pa to stalno počne. nekoč bo zaradi tega ostal brez kosila. brez več kosil!

GOOOOOOOOOOOL! Bendtner! Njegov prvi letošnji gol! Ob pravem času!


...ne, drugi polčas ne more biti slabši. ne more, pa konec! vsaj še en gol bodo dali. Bodo! Morajo!
Prekleto, sladoleda bo zmanjkalo! Prekopala sem skrinjo in našla še nekej vanilijevga. matr me je nerviralo, ker ni bilo več jagodnega....in tudi odmor med polčasoma mi je šel na živce.
Prekleto, zdaj je pa dost! Kmalu bi se drug polčas začel enako kot prvi! Zdaj je pa dost! A mislite začet igrat al ne?
...nalomila vas bom. VSE! nočem gledat tega. to ni nogomet. prekleto. porkaduš. pa kaj vam je? žoge letijo kar nekam. a ste pozabli igrat nogomet? kaj zahudiča vam je? lepo vas prosim, dejte vsaj še en gol! vsaj enga še...
Končno! Končno so vsaj na nasprotnikovi polovici igrišča. Manjka Van Persie, jebela cesta da ja. Rosicky danes ni taprav. Fabregas ni taprav. Noben ni taprav. Wenger dej naredi kaj!
...o jebote, midva sva res povezana. Rosicky ven, Ramsey notr. Mulc, zdaj pa pokaži. dej, mal jih zbrihtej.
GOOOOOOOOOOOL! Vermaelen!
..."dej, vso ulco boš zbudila".....dej, pejt spat.
In potem...sem si želela le...da ne dobijo več gola. Da ostane neodločeno. Niti sanjala nisem o zmagi. Samo da ostane tako.
Naj je še tako bizarno...jaz bi kaznovala njihov obup od igre prvega polčasa....z remijem. Tudi Standard bi si ga zaslužil.
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Eduardo!
...kap me bo. ne morem več gledat. jutri pogledam rezultat.  lahko noč.
Ja, to bo. Še deset minut. Še pet minut. Zdaj je pa zihr že konec. Ne, bom jutri pogledala in do konca napisala tale zapis.
...ma nej gre vse nekam. več kot zgubili tko niso. toooooooooooooooooooooooooo.....zmaaaaaagaaaaaa
2 - 3
Spala sem kot polh.
In takega Arsenala nočem nikdar več gledat.
...Arsenal je prva eekipa v Ligi prvakov, ki ji je 2x uspelo iz zaostanka 2-0, zmagati. In to obakrat 2-3.
Kakšen rekord, ja. Naj mi tega ne delajo več.

11 komentarjev:

  1. so nas namatral kot polhe ... saj bom kmalu brez nohtov ...na nogi ;))) :)))
    pa tudi košarka ni bila v končnici nič boljša ... prave stvari za pravi infarkt .......še sreča da smo vsega hudega vajeni
    pejdmo se igrat lego kocke ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. a so res tki slabi? dej no dej, sej ne more bit res :>

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj Tminc... nohtov še jaz ne grizem;)
    In jst sem dans že ok.
    Blagor teb, ker se lahko igraš z lego kockami;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Izzivaš Bobber a?;)
    Res. Tako jih še nisem videla igrat...ko ena ekipa iz žblj lige

    OdgovoriIzbriši
  5. ;)) mnogo slabši.
    /tvoje sem zadnjič videla nekje na sredi lestvice, tud precej impresiven štart)

    OdgovoriIzbriši
  6. Neeeeee;)...sej so tud moji tam nekje

    OdgovoriIzbriši
  7. Mhm, sam tvoji ne bojo tam ostali, moji pa po vsej verjetnosti ja :) nič hudega, sam da bo spet liga prvakov :P

    OdgovoriIzbriši
  8. Počasi jih bo treba zares upokojit pa ustanovit otroški vrtec;)
    Sicer je pa še daaaaaaleč do konca sezone
    /mi smo pa zmagali tralalala;)

    OdgovoriIzbriši