nedelja, 27. september 2009

Čajota



......bodičevka, bodeča buča, kristofina, čoko, zelenjavna hruška...bogvekolk imen ima še.
Izvirajo iz Srednje Amerike, udomačile so se pa tudi ob ograji maminega vrta.
Jih je ko dr...khm....ja, velik jih je.
Menda lahko na enem razraslem grmu, zraste čez 200 plodov.
...res jih je ogromno

Ko sem jo vprašala, kaj je to za eno šavje...
...ja, besedo šavje precejkrat uporabim. ker ima zares svega i svašta nasajenega in nasejanega. in jaz nisem neka huda vrtnarska navdušenka...
...mi je odgovorila da so to buče. Za jest.
...aha...trne bom jedla, to bo ja.

Mi je rekla, da sem buča....ker ne vem, da se čajota olupi in poje...kar tako...ali pač naredi enako kot z vsemi bučkami in bučami.
...jaz nisem noben ljubitelj nobeni buč. jeseni jem grozdje in kostanj in to je to.

Če jih čem...mi je rekla. Pa sem vzela le eno.

Aja...menda ima ta buča v nasprotju z drugimi, le eno peško, ki jo lahko poješ ali uporabiš za seme. Ima okus po oreščkih.
Ko jo raztrančiram, povem če to drži.
...saj to bo kmalu, ker po stari navadi ne bom mogla predolgo zdržati v nevednosti

Bodice so zares ostre.
...če(da) bi jo komu podstavila na sedež, ne bi bil ravno vesel, ko bi nanjo padla njegova rit.
A-a... saj ne bom. Khmmmm...
Pustila jo bom na polici zraven ostalih treh bučk.


ne težit zaradi "prelepih" slikc

20 komentarjev:

  1. jaz nisem ime niti najmanjšega namena namignit kaj v smeri alkohola.

    haha, jaz se bom pa japonščino učil :> ti pa neeeeeeeeeeeeeeeee

    pa zdaj moram x factor pogledat da vidm kdo vse je med 24 prišel :)

    OdgovoriIzbriši
  2. moji so naprej, tvoji tut (čeprav nimata pojma pa se sam silta s crowdpleasingom :P )

    OdgovoriIzbriši
  3. No, sej boljš zate da ne.
    Fajn...potem boš pa mene naučil osnov

    Keri so zdej moji...afro pa uni, ki me na enega spominja? Tedva misliš? In kdo je tvoj?

    OdgovoriIzbriši
  4. afro pa tist k si link dala od njega :S bedna sta

    im for olli :> so vsi v isti kategoriji. tko da po vsej verjetnosti gre vsaj en drug tedn back to the dayjob :>
    drgač pa še d.pearce, lucie, pa john&edward ftw :>

    OdgovoriIzbriši
  5. jezuskristus,ti pa dozivljas zanimive stvari, sem ze kdaj omenila?...:D

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj Bobber...pa ne da bi mi spotoma kak link prilepil...morm sama iskat.
    Kje je še kej gentlemenstva v današnjih fantih...se sprašujem;)
    Pa ne mi rečt, da gresta tud unedva čudna dvojčka naprej

    OdgovoriIzbriši
  7. *hel1*...moja mati še vedno govori, da moram bit pri vsaki neumnosti zraven. sej to ne drži, veš.;)
    Je pa res, da uživam ko se dogaja. četudi kozlarije

    OdgovoriIzbriši
  8. ja, john pa edward sta naprej. skupine so sploh vse bedne

    http://www.youtube.com/user/TheXFactorUK

    lej, tle maš vse. če čš pa cele dele gledat maš pa http://thepiratebay.org/ pa išč x factor (zdj zadnji del je s06e08) pa snem dol :> pa če še nimaš rabš program a la http://www.utorrent.com/

    *

    to je to.

    OdgovoriIzbriši
  9. Mhm...piratiranje ane...grrrr:D
    Včerej sem pogledala unega, ki je pel Purple Rain...tako sem se smejala
    Jih bom kar na youtubu poslušala, ko pridem domov.

    To je to...
    ...in danes v nove zmage

    OdgovoriIzbriši
  10. ne ne, snem si dol,k mudel k je 'pel' purple rain je ful kul pol ko mu rečejo da ne gre naprej xD

    ka z nekimi grki igrate? ja, zna se zgodit da boste zmagal. sam ne vem ker bedak proda aston martina bendtnerju

    OdgovoriIzbriši
  11. pa pirat je mudel k gor da, ne jaz k snamem :>

    OdgovoriIzbriši
  12. pa seveda, saj tudi jaz uzivam v neumnostih, to je 90% zivljenja, je treba izkoristiti ponujen material...

    OdgovoriIzbriši
  13. Ma Bobber,...pošlji mi ga na mejl tega rainovca,al se mi ne da dol snemat. A je preveč dolgo?

    Bendtner se je v drevo zaletel
    /mogoče je imel pa spet spuščene hlače, pa kakšno zraven;)
    Ne, sej mu nič hudega ni...

    Tud ti si pirat, pa ne ugovarjej mi spet :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Ponujen material...haha. Ja, ja...je zares kar ok, tako kot je, *hel1*

    OdgovoriIzbriši
  15. za avto me skrbi. pa ne bom ti pošiljal ker je 350mb pa ne znam rezat videev :> snem si dol zaboga al pa nč
    http://www.youtube.com/watch?v=tiEq8C1I6rg

    ^^

    OdgovoriIzbriši
  16. Ne bod žleht...ko j avto
    Ne vem zakaj mi kr noče delat...pa zdej, zdej bo tekma in nisem pri volji razmišljat kaj zahudiča ga serje torent

    OdgovoriIzbriši
  17. parapapapa. torent ga ne serje, ga ti :> ker men dela vse kukr mora

    http://www.youtube.com/watch?v=rA-i4ti2OQI

    OdgovoriIzbriši
  18. Ja pa ga...noče delat prav nič.
    /če si mi spet kakšne krokodilčke prilepil se me pazi;)

    OdgovoriIzbriši
  19. krokodilčki so zakon. ob takih pesmih se spomniš besed:'najlepše pesmi so že napisane!'

    greš na piratebay, najdeš torrent, prtisnš download in odpreš z uTorrentom, in ti sname, easy peasy. nč ti nima za ne delat.

    OdgovoriIzbriši
  20. Aha...pa ne lih krokodilčki, no...

    Vse to sem naredila...a me maš za čisti antitalent? Noče pa konc.
    Se bom s tem ubadala za vikend

    OdgovoriIzbriši