ponedeljek, 7. september 2009

Nish

Nekatere osebe nikoli ne izginejo.

Četudi
jih ni v mojem vidnem polju,
čeprav
jih ne morem pobožati.



Ja.
Še si tu.
P.s.
Izgovori naglas!
...te slišim in se smejem. ker šššššše vedno ne znaš

11 komentarjev:

  1. ko že rečejo v Bosni - nešto se čuje (sicer v drugem pomenu ampak lahko bi človek reku tud tko )... duh ostaja pa to. Sve još miriše na nju ... al pa njega - kokr pade ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. No,pa sem šla poslušat Sve još miriše na nju;))
    ...u mojim vena još je njenog otrova, još je doza prejaka...si tud ti tkole zjutrej prepevaš?

    OdgovoriIzbriši
  3. lep zapis...
    tako je..nekatere res ne izginejo...
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Z razlogom ne izginejo.
    /ok, ali pa brez njega. je pa lepo v vsakem primeru)

    Tudi ti si še tukaj""

    OdgovoriIzbriši
  5. ne - al bogamu volim taj otrov - hehehe ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja - pa definitivno se strinjam s tabo da z razlogom ne izginejo - ljubav živi - čak duže od nas ljudi ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Anonimni...potem si popolnoma zastrupljen?;)
    ...včasih je ljubezen premalo.
    Ampak ja...tale ne bo nikoli izginil. V to sem popolnoma prepričana.
    Je v krvi;))

    OdgovoriIzbriši
  8. A? Ne, ne...sem vesela, da si tukaj. Tako je bilo mišljeno tisto zgoraj. Še pomežiknila sem ti.
    /meni je vaša družba tukaj, prav všeč;)

    OdgovoriIzbriši
  9. se hecam;-)
    ja brez psihotov bi bil svet lepsi in prijetnejsi..

    OdgovoriIzbriši
  10. Ko šljivi psihiče...ignoranca je zlata vredna v takih primerih.
    Pa ne me strašit;)

    OdgovoriIzbriši