petek, 4. september 2009

Koš a r k a

Čudna slikca, ja. Precej majhna.
In zgleda krneki. V bistvu ne zgleda nič.
Jp...en velik nič je bil to poletje.
Tako velik, da je šavje preraslo...koš.
...ampak ker izgleda precej lepo, si niti brat niti jaz nisva drznila razbit tega skupka čudesa narave in najinega pomanjkanja časa...zato sva raje udarila en badminton.

V ponedeljek se začne na Poljskem EP v košarki.
Ker me niti najmanj ne zanima tako zelo kot nogomet, rečem samo...naj jim gre dobro od rok.
...precej bolje kot meni zadnje čase

Ko se spomnim, kako je izgledala vrnitev reprezentance na Brniku, po "dizastru" na
...pozabilanakateremvelikemtekmovanjuže,
prav zares upam, da jim tokrat uspe zadovoljiti navijače, nakladače in ostalo športnonešportno slovensko publiko.
Resnici na ljubo, še sanja se mi ne, kaj je tisto, kar bi jih v celoti zadovoljilo. Naslov evropskih prvakov? Menda pa že, ane.

Preko 2000 slovenskih navijačev se je podalo na Poljsko.
Tam imajo menda rezerviran meeting point pub, kjer jih čaka 10.000litrov piva, kar naj bi zadostovalo.
A kot je nekdo ugotovil, to je le 5L na enega...kar je glede na slovenske pivske navade...premalo.
...jaz bi ob petih litrih popitega piva verjetno šla na izpiranje želodca

Spodnja videa sta izbrana z "zavezanimi očmi"...preveč jih je, da bi lahko izbrala naj.

Prvi pove, kdaj sem košarko gledala z enakim navdušenjem kot danes gledam nogomet.



Drugi pa...takih carjev ne delajo več.

4 komentarji:

  1. takšnih Carjev pa res ne delajo več....žal....

    OdgovoriIzbriši
  2. pred takim bi se pa tud poklonu ... Respect ... največji ljudje so kot zvezde - njihov sij in tisto kar so nosili v sebi nikoli ne umre - tukaj so da nam dajo smisel ... in kar je najlepše za njih se vedno najde prostor v naših srcih

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale fant mi je bil simpatičen...njegova strast do igranja...to imam rada pri športnikih.
    Bili so časi, ko denar še ni igral prve violine.

    OdgovoriIzbriši