sobota, 26. september 2009

Vse najboljše, jezikavka


Ti...a že spet pametuješ?
Ja.
Ti...a veš da nimaš vedno prav?
Ja.
Ti...a veš kolk je težka včasih?
Ja.
Ti...ne jo zajebavat!
Ja.
Ti...pust jo na mir!
Ja.
Ti...
Pa dobr...sej jo je dost za oba!



Nekomu se oči zasvetijo le ob dragem, gromozansko velikem paketu, nekdo drug bo pa neizmerno vesel že časa, ki si ga je kdo vzel zanj.
Ali pa nagajivega mižika simpatičnega fanta...
Zresni se!
Ne pa se ne bom!

Vedno si zaželim nekaj.
So stvari, ki se ne bodo nikoli izpolnile.
So ljudje, ki se nikoli več ne bodo prikazali pred mojimi vrati.
So besede, ki jih nikdar več ne bom izrekla.

In so besede, ki vedno pobožajo.
Sej veš...walk on with hope in your heart and you'll never walk alone.
Naj se ti izpolni kakšna skrita želja in to leto ostane v lepem spominu.

I really wish I could give u a hug, a kiss, make u feel loved.
You're my sunshine.
Please, come soon!

Veš da Mel zmeri zmaga...

Mhm...meni je fajn.
Mhm...spet nekaj po svoje.
Mhm...in vedno bo tako.
Mhm...

Nish...make a wish.
Sem. 3-1 za moje.

8 komentarjev:

  1. Zmaga za rojstnodnevno darilo, zate danes zame jutri :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Bergkamp
    Vseeeeeeeeee najboljšeeeee tudi tebi :D

    .....nish bejš spat

    OdgovoriIzbriši
  3. nice - tole navijanje ;) - gremo gremo naši hehehe ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Naši ja...zdaj sta oba petelinčka moja;)...ok, no...Arsenalova

    OdgovoriIzbriši
  5. si imela bday? so happy bday in veliko blogov...:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala...veliko neumnosti si mislila, ane;)
    /jaz prav rada pišem. in tko nej ostane;)

    OdgovoriIzbriši
  7. A veš...mi je prov fajn...kreativna zmešanost.
    /imam navado, da kej napišem, potem pa to malo odleži. in potem se sama sebi smejem, kakšne kozlarije napišem. to se ne bo nikoli nehalo-če bi se, bi se že zdavnej;)

    OdgovoriIzbriši