ponedeljek, 14. september 2009

Zabaven faktor

...na, pa sem zasvojena. Hvala Bobber.



...tako zelo me spominja na enega meni zeeeelo ljubega človeka.
In obožujem ljudi, ki se smejejo z očmi.

Pa pravi zabavljač je.

Pa pojedla bi ga za zajtrk.

In čist resno...dost imam duhamornosti okoli sebe. Tole zgoraj kar puhti od življenja.
Obarvano je z milijon barvami.

3x....sem ga poslušala. In se zabavala z njim.
...kot ponavadi, je pes ob mojem petju pobegnil.

26 komentarjev:

  1. haha, i win =)

    pa men je joseph ljubši od tega mudela :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej, do Josepha še nisem prišla...no, zdejle sem;))
    Lepo ampak premirno...tamladi morajo divjat.

    Drugač pa...ti ljudje res znajo pet. Ko kakšne avdicije, tam pri britanskem talentu, so bile res ornk za smejat...kt če bi šla jaz pet...in se blamirat;)

    OdgovoriIzbriši
  3. no ja, večina jih ne zna :D res pa da vse najboljše dajo v oddajo, za slabe nimajo cajta. no, tiste res slabe dajo, da ni dolgčas :p očitno jim kar uspeva če ma stvar 50% gledanost

    OdgovoriIzbriši
  4. Bobber...umirala sem od smeha, ko sem poslušala...dvojčici...pa enih par moških modelov.
    Tko da sem ugotovila, da jaz nisem čist brez posluha.;)

    OdgovoriIzbriši
  5. *hel1*...še eden mi je bil všeč...z ogromno čupo. Znal je zbudit občinstvo.

    OdgovoriIzbriši
  6. z italijanskega X -factor...sami talenti....the bastard sons of dioniso ( http://www.youtube.com/watch?v=D96NzczxZ8g ), pa noemi ( http://www.youtube.com/watch?v=15FkfjxIxz8 )...

    OdgovoriIzbriši
  7. No, bom to poslušala, ko pridem domov. Hvala.
    /zasvojena sem;))

    OdgovoriIzbriši
  8. prav, prav...^^
    mej se...cisto odvec...saj se vedno imas kar uredu..;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Sta tudi ok...ampak "mojedva" sta boljša;))))
    Tud js sem ok. Po tekmi bom pa še bolje

    OdgovoriIzbriši
  10. če poje slabo pesem (khm khm, sex on fire, khm..) že ni kaj prida

    OdgovoriIzbriši
  11. Ti se me morš skoz merkat;)
    http://www.youtube.com/watch?v=x25QhgBk_jg

    OdgovoriIzbriši
  12. born entertainer? more like born crippled

    OdgovoriIzbriši
  13. Sem še nekej delala...pa sem začela vmes poslušat Xfactor.
    Bobber...a si poslušal Fauda, ki ima rad Mariah C.?
    Jooooj, pa kaj ti ljudje mislijo?
    umirala sem od smeha

    OdgovoriIzbriši
  14. fouad je samozavesten, če že drugega ne
    kyle je tut precej kul

    OdgovoriIzbriši
  15. To pa res...pa še mene spravi v smeh.
    A veš česa ne razumem? Da tem ljudem, njihovi prijatelji, starši ne relejo...ej, ne hodit, ker ne znaš pet.

    OdgovoriIzbriši
  16. jah, moraš ga podpret če si že tako močno želi tega :>

    pa eni misljo da njihov prjatelj,otrok,... zna pet. eni jih še slišal niso, eni pa ne upajo :>

    OdgovoriIzbriši
  17. Tud ko vidiš(slišiš), da se bo le osmešil pred celim svetom?
    In potem pride do tega
    http://www.youtube.com/watch?v=UnrBC7HWzdA

    OdgovoriIzbriši
  18. loved the locket?:D
    http://www.youtube.com/watch?v=IXQ2ScrsGqs&feature=channel - pa ne, ne zgleda ko cipa :p

    OdgovoriIzbriši
  19. Hahaha....I was good...
    Samozavest je že ok...ampak napihnjenost pa niti malo.
    Prekleto...pa človek menda premore nekaj samokritičnosti, no.

    OdgovoriIzbriši
  20. Bobber,moji sosedje te bodo prijavli policiji, ker si mi tale Xfactor pokazal. ;))
    /smejem se pri odprtem oknu/
    http://www.youtube.com/watch?v=TCWwyVX9IQM

    OdgovoriIzbriši
  21. ne vem no :> sharon presica ni hotla rečt yes ;@

    OdgovoriIzbriši
  22. Da bi se še naprej lahko smejal...

    OdgovoriIzbriši