sobota, 12. september 2009

Man City - Arsenal

4 - 2

/&%/##########*****************/&%/


51 komentarjev:

  1. hihi :) a komentarja pa ne bo, a? :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Gia...na zabavi ne morem kaj več pisat.

    Božidar...ti se pa vrni, ko boš pisal dostojno.

    OdgovoriIzbriši
  3. heh, kera cenzura :D

    <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro veš, da takega besednjaka ne maram.

    OdgovoriIzbriši
  5. lej, enga basshunterja za party :
    http://www.youtube.com/watch?v=RYQUsp-jxDQ

    vsaj fantje iz manchestra znajo cent dobrga igralca, pa čeprav so za City :) vaši mu pa smeti mečejo... to tko ne gre, dobr veš, da ne

    OdgovoriIzbriši
  6. Nehej. Ko dobro veš tudi, da sem imela vedno rada Adebayorja in da mi je grdo, kako se navijači do njega obnašajo. Ampak, če sem še jaz opazila, kako je zadnje tekme nezainteresirano igral...pa se ni izjasnil na jasna vprašanja...ali bo ostal ali ne. Potem se naj ne čudi, da navijači to vidijo in da ne tič ne miš situacije ne marajo.
    In s tem njegovim proslavljanjem gola /za kar se je menda že opravičil/, se jim ni niti slučajno priljubil. Ker je v Arsenalu pač bilo tako, da se kaj takega ni počelo in niti slučajno odobravalo(proslavljaš s svojimi, ne pred tujimi)
    Da o incidentu z Van Persiejem včer, sploh ne govorim.
    Če je res, da ga je včeraj hotel poškodovat /VP je nad njim - nad bivšim SOIGRALCEM - popolnoma razočaran/...potem je tudi pri meni zapravil vse simpatije.
    Tako se športnik ne obnaša.

    OdgovoriIzbriši
  7. A basshunterja si na Švedskem poslušal?
    /če bi ga jim zavrtela na zabavi, bi mi rekli da nisem normalna;)

    OdgovoriIzbriši
  8. ne, nism basshunterja poslušal na šveckem :>

    kdo pa ne bi hotu VPja po faci pohodt? ne vem no...

    lej, predober je za arsenal, sej si vidla kaj jim je naredu ^^ gol vam je dal, pol ekipe preigral, pofentou enga, pa še sprovociral je navijače. v vseh pogledih jih je razmrcvaru :)

    ok, zdj pa mal resnosti. amm... on je baje reku da ga niso hotl met, verjetno ne bi dubu tuk dnarja kokr bi hotu, ne bi blo prvič, da bi QQ zarad keša :P ampak če maš dnar pa ga ne daš za igralce si tut bedak. kaj drugega pa še rabš kot igralce? niso mu hotl dat dnarja, zdaj se jim pa vrača :)

    OdgovoriIzbriši
  9. On nej rajš molči in ne širi laži naokoli. Prav dobro mu je bilo jasno, da se Arsenala ne da izsiljevati--- z dejte mi več dnarja.
    Da so itak vsi preveč plačani/moje mnenje/, pa tko veš.
    In jaz podpiram...če nimaš dost/ko si itak že čist preveč plačan/...adijo.
    In za takega kot se je zdaj izkazal / poleg tega včeraj še z blatenjem Arsenala, vse odkar je odšel, kljub temu, da ga je Wenger (pa jaz tudi;) zagovarjal in se obrnil tudi na navijače, naj se lepo obnašajo na tekmi/...je še 1 funt Arsenalovega denarja preveč zanj.
    Takega igralca, pa če je še tako super odličen, jaz ne maram v Arsenalu.
    In ne čudim se, da je v enem popoldnevu postal še bolj "priljubljen" kot A. Cole.

    In ja...najhujš je...da je mene razočaral,,,ko veš kolk sem ga imela rada;))
    Razmrcvaru je pa kvečjemu sam sebe.

    Če bi pa imela moč nad vsemi navijači pa...ko/če pride na Emirates, popolna ignoranca, kot da ga ni. Pobožna želja...ker se mi zdi, da zna bit sprejem grozen. In ne, tega ne odobravam.

    Kje si najdu ime bober...pa zakaj švecka? A si tako pisal v 1. razredu?
    Pa ena slikca te čaka v ZSju...verjemi, zelo lepa;)))

    OdgovoriIzbriši
  10. hej!:o to je moj klasičen nick :> ga uporablam ene 5 let se mi zdi

    če nočjo dat dnarja jim bojo vedno odhajal igralci. pač, valjda jih dost ne čut psihične pripadnosti arsenalu in grejo tja kjer je dnar.

    zdaj se pa še robin joka pr novinarjih, thumbs up.

    pa pišem švecka k se mi fajn zdi :)

    bolj priljubljen kot Cole?:< same škrtice pr arsenalu, valjda ne marajo nobenga k hoče kak cekin več

    OdgovoriIzbriši
  11. Kar nej gredo...Arsenal bo obstal tudi brez njih.
    / saj veš, denar ne nosi sreče, pa golov tud ne daje;)...samo še to se manjka, da bi postali kt madridski Real, s kupom enih nepovezanih zvezd.
    Aloooo, to ni Španija.
    / ko bi vedel kako sem srečna, da mi ni treba gledat Ronalda;)

    Nič se ne joka, povedal je kar mu gre.
    Upam, da se oglasijo še ostali...recimo Fabregas.
    Kar je Ade naredil, je skregano s pametjo in nogometom. In kazen bo prišla, sem prepričana.

    Gallas bo podpisal novo pogodbo...in si mislim, da bo dobil več denarja...tako da. Ja, naj ga dajo tistim, ki jim je mar še kaj drugega kot deeenaaar.

    Bobber me spominja na bobra iz ene risanke;)
    /sej potem nimamo švedov ampak švece ane;)

    No, zdaj imam do srede dost nogometa

    OdgovoriIzbriši
  12. meh, šveci,švedi vse isto :D

    bobber te spominja na bobra, ampak na enga bobra iz risanke :> hehe . ampak naj ne bi melo veze z bobri... nima veze z ničemer pravzaprav;>

    itak je te dni X Factor pomembnejši od fuzbala... GO OLLI!:D

    OdgovoriIzbriši
  13. Kaj pa švecinje?;)

    Drugač sem pa prebrala, da je Berbatov zaglumil/beri padel iz čistga mira;), dosegel prosti strel iz katerega je padel gol?

    Ker X faktor? Jaz o tem nimam blage veze;)

    OdgovoriIzbriši
  14. so narobe napisal pol...

    http://www.youtube.com/user/TheXFactorUK

    OdgovoriIzbriši
  15. pa take fajn slike lepš na blog, se mi zdi da kr uživaš ko jih gledaš

    OdgovoriIzbriši
  16. ravno sem prebrala v "der spiegel" en intervju z wengerjem...tip mi je vsec..

    OdgovoriIzbriši
  17. McBobber...še eno novo, premikajočo sem prilepila;)
    Pa ne...uživam v slikah, kjer se igralci veselijo. Te so pa gor zato, da se ve...rada imam trdo in ostro, moško igro ampak take stvari ne spadajo vanjo.

    UEFA je pa Eduardu zbrisala prepoved igranja dveh tekem. Juheeeeej;)

    Ej, a se ni ta Xfaktor včasih drugače imenoval?
    Je pa simpatičen, pa tud poje ok, tale Olli

    OdgovoriIzbriši
  18. Ooooo, *hel1*....a si nazaj? Konc počitnic?
    Jaz imam rada Wengerja in zelo redko nisva istih misli.
    Pomoje imam pa najrajš od vsega to, da da mladim priložnost. Čeprav je prav zaradi tega dostikrat kritiziran. Pa se ne da./Da gre velikokrat z glavo skozi zid, pravijo.no, tud to nama je skupno;)

    OdgovoriIzbriši
  19. ja pa ti mladi še ne morjo igrat proti velikim fantom :/ to bi se tut lahku nauču...

    ne, ne zamenjevat X factorja z britain's got talent al kaj je blo. čist druga stvar :P

    OdgovoriIzbriši
  20. Jooj, kako so pa veliki/tastari) fantje prišli do tega da so veliki? So bili tud enkrat mladi ane?

    Ja, britanski talenti, to sem imela v mislih, ja.
    Sicer pa lahko vidiš v naslednjem blogu, kaj sem delala zadnje pol ure-uro;))

    OdgovoriIzbriši
  21. ampak ko zrastejo grejo. nekaj ni prov če že 10 let stalno mlečni igrajo

    OdgovoriIzbriši
  22. ja, po 3900 km-ih, 58 ur voznje z avtom pa 48 ur ladje....fantasticno...
    glede X factorja...lepa oddaja...gledam bolj po italijansko...x factor italia...

    OdgovoriIzbriši
  23. uf, to pa je bilo zanimivo gledati....komaj čakam City proti Unitedu in totalen moški dvoboj....igro Arsenala pa nimam namena pogrevati, ker bi le ponavljal, kar sem ti že zapisal....mogoče pa bodo peti na koncu....

    OdgovoriIzbriši
  24. Nish, lahko me cenzururaš ....

    Adebayor je zame, gnoj od človeka.

    V Monacu je hotel postati Shabani Nonda, pa je v treh sezonah obstal pod številko 20.

    In takšnega "strelca" je v Arsenal pripeljal Wenger, ki je iz njega naredil nogometaša ....

    Lažnivi pohlepnež .... gnoj za katerega ne bi navijal pa če doseže 50 golov v sezoni ....

    OdgovoriIzbriši
  25. ja ja, in zihr si mel lani isto mnenje

    OdgovoriIzbriši
  26. Bobber...pa saj imam rada, da so stalno novi mladi.;)
    Ne vem zakaj vam je to tako težko razumet...

    *hel1*...si se pa navozila za celo leto;)
    Pa Bayern ti je zmagal, sem opazila

    OdgovoriIzbriši
  27. Marko M...upam, da si gledal tekmo. Da mi ni treba pogrevat kaj si mislim o ljudeh, ki je ne gledajo...pa kar nekaj pišejo.
    A peti na koncu bo United?
    Se zna zgodit, ja...
    /moška igra pa zame ni "pobijanje" nogometašev;)

    OdgovoriIzbriši
  28. Izmisljeni...sama pri sebi sem mu namenila še dost hujše besede kot ti, po teh zadnjih dogodkih.
    /ne bom cenzurirala, ne maram pa uporabe takega besednjaka...sploh ne na tej strani, ki jo imam za užitek...za zabavo...za smejanje.../
    Razočaral me je.
    Dobil je 3 tekme prepovedi, za brcanje van Persia.

    OdgovoriIzbriši
  29. jap...poleti v grciji sem po pravici receno bolj gledala evrobasket...sem pa informirana glede fcb...;-) gremo naprej...bomo videli v soboto...^^

    OdgovoriIzbriši
  30. Ti bi morala tam bolj fante gledat in imet dopust od športa;)
    Ja, sezona je še dooolga...

    OdgovoriIzbriši
  31. so bolj oni gledali, pa tudi kaksen kompliment je padel...toda helenca je se zaljubljena...
    saj si sama napisala, doloceni ljudje so vedno tam...in se z vso mocjo borim, ker ni pametno, ker je komplicirano.. ampak on ostaja...in ve...

    tako kot poje reamonn: //tonight, you killed me with your smile, so beautiful and wild...//
    ...ob vsaki priloznosti..

    OdgovoriIzbriši
  32. Oh ja--marsikaj ni pametno in skomplicirano tud čist preveč ampak...srcu se ne da ukazovati, pamet pa včasih zataji.
    In potem je kot je. Zbrka.
    Mogoče pa tako mora biti, da ni dolgočasno?

    /Arsenaaaaal, Arsenaaaal the greatest team,
    The world has ever seen.----bliža se tekma;))

    OdgovoriIzbriši
  33. ne more rečt da je gnoj od človeka če brcne en drug gnoj od človeka. nikol nisem maral adebayorja, van persieja pa še manj. že celo kariero igra umazano in to se vid na VSAKI tekmi. in če je adebayor gnoj kaje je potem šele van persie, ki se še zjoka pr novinarjih

    OdgovoriIzbriši
  34. A bova že spet orala zaradi besednjaka?
    Prav nič se ni zjokal in prav je, da je povedal. In to takoj!
    /ade to počne naknadno!)
    In ne, ne igra umazano.

    In resno...tukaj ne maram takih umazanih besed.
    /a ker sem jih pustila od izmisljenega, bom zdaj tudi tvoje. v naprej pa, jih brišem...in to od vseh. ker tukaj ne bo prav nobenega skreta)

    OdgovoriIzbriši
  35. McBobber; lani mi je bil samo zanič napadalec, ki se je ponujal Milanu ... po tej tekmi pa je škoda vsake besede zanj ....

    OdgovoriIzbriši
  36. bah, sej ga že večno ne maram, sam malenkost se ti odkup ko se zdi da ne mara arsenala. pa še robin, k je itak najbolj antipatičen/umazan igralc kar ga je celo arsenal videl v dolgem času.

    ko sem začel spremlat nogomet nisem maral arsenala, ampak še zdaleč niso mel takih bednikov v ekipi kot zdaj pa pretekli 2 sezoni.

    OdgovoriIzbriši
  37. ^^

    lej, da se mal odkupm
    http://www.youtube.com/watch?v=HIE8hFsRLEk&feature=related

    OdgovoriIzbriši
  38. ;))...če še ni, pa še bo...postala zvezda.
    Zares talentirana.

    /O ne...ne boš se tako nalahko odkupil)

    OdgovoriIzbriši
  39. meh, liked that one the most ;> have not much more to offer im afraid..
    oh wait!

    http://www.youtube.com/watch?v=JJ9rcUCwhug

    still like bessie the best tho ^^

    OdgovoriIzbriši
  40. Haha...a s tem se boš odkupil? Še bolj toneš;)

    OdgovoriIzbriši
  41. ok, naj ti bo...
    http://www.youtube.com/watch?v=GChuwkt2DS4

    sicer s takim karakterjem me čud da ga niso vzel

    OdgovoriIzbriši
  42. Oooooo, talent.
    /menda se taki ne znajdejo dobro v igri...)
    Mhm...to je že bolje;)

    OdgovoriIzbriši
  43. sej se tut diaby ne znajde najbolš pa igra.
    pa še 10 drugih

    OdgovoriIzbriši
  44. Kako se ti rad z mano pregovarjaš...to ne morš verjet...

    OdgovoriIzbriši
  45. dubdubdubdubdubdubdubdubdubdub praise me for it :>

    OdgovoriIzbriši
  46. Zmaaagaaaaaa....ja ja ja ja......
    Lahkooo nooooč
    Ne jezi me...;))
    Joj, Bobber jst sem vesela...

    OdgovoriIzbriši
  47. buhve kje si se potikala ^^

    OdgovoriIzbriši
  48. Zabavala sem se.
    /in to brez alkohola!!!!!....če si hotel slučajno kaj namignit v to smer.brez!!!
    :D;)

    OdgovoriIzbriši