četrtek, 1. april 2010

Arsenal - Barcelona

2 - 2
Walcott
Fabregas
31.3.2010



O matr matr...
Prvi polčas za infarkt...
Hvala zemlji hvala nebu...za Almunio...
...brat navija za Barcelono....preklinjal je njega in ibrota...

z nečakom sva vadila slovenščino....in s terase gledala na tv...
Londonski Arsenal bo premagal špansko Barcelono in osvojil Ligo prvakov.
...daj, poišči stavčne člene in podčrtaj prilastke, določi jedro..
Obvlada zdaj u nulo...pa ti?

O matr matr...zdržali so kanonado prvega polčasa....
...ma tudi barci bo pošla sapa.
- Pa kam greš, glaj tekmo tu do konca.
- Nop,domov jo grem gledat.
...ne da se mi poslušat brata. in ne vem če si ne bom tekme ogledala v posnetku.

Pa jo vseeno gledam.
....fak. ne, nič preklinjanja....ne, če ne bi bilo njega, bi se Arsenal potapljal že s parimi goli.
...ne, ne morem gledat...posnetek bo.
Eeej, a imaš spet tiste svoje finte?
...ja...te moje finte so velikokrat naredile, da se je rezultat obrnil. eej, kaj bluziš...dva gola punca...dvaaaaa. matr...pa znajo dat dva gola...znajooooo, jaz vem da znajo. prepričevala sama sebe. verjela da lahko? malo, res malo.

Krik ob rezultatu...rada jih mam.

* Henry...kako zelo zmeden je bil. če bi ga dal Pep v igro, le par minut pred koncem, bi storil bolje. Ne more on proti Arsenalu...ne more. Vezi so premočne.
*Walcott...ta njegova hitrost...preobrnil je ritem na glavo.
*Fabregas...spet...hladnokrvna 11ka. spraševali so ga, kako se počuti, ko je dal gol svojim - "nogometnim jaslim"....gol sem dal nasprotniku, gol sem dal za Arsenal. A tekme ne bo pozabil do konca življenja.

Tekma je bila užitek.
...da bodo povoženi....da bo polom...da jih bodo razbili....da bo...
ohhh...kaj vse bi lahko bilo....pa ni.
...itak nimajo šans v Španiji...itak bo 5-0...itak...itak....

Itak...jaz sem optimist do odpiskanega konca tekme na zelenici Barcelone.
...in pričakujem, da so moji tamalčki tudi. Ma kaj bluzim, seveda so.

----Žal je sezona zaradi počene kosti, za Fabregasa končana...najmanj 6 tednov.
---Kaj bo z Aršavinom in Gallasom....
....šit šit šit

2 komentarja:

  1. Ja, opasna tekma. Spet situacija, ko me jezi, da bo moral eden od dveh izpast!

    OdgovoriIzbriši
  2. Žal, ja.
    Upam, da bodo šli tapravi naprej. ;)

    OdgovoriIzbriši