ponedeljek, 5. april 2010

Pirhi

So prišli.
...ok, pomagala sem jim...

...nereda, ki je vladal ob delu, ne mislim kazat. Pač...ne znam sproti pospravljati za sabo.
ma... v bistvu ga nočem sproti pospravljati....ker me to moti pri delu.  na koncu se pospravi, pa je...

Navada, da en drugemu dajemo pisanke...jooooooooooj...tega jih moram odvaditi...
...no, lahk mi dajejo čokoladne, s temi ne bo problema....jih pojest.  če sem bolj natančna....z njimi ni bilo problema.

Potico pa hvaležno sprejemam še vse leto.
...orehovo z rozinami ali brez...pa lešnikovo...pa...jooooooooooj......pehtranovo bi zdajle....


....tulipane imam rada. sploh če se v njih igrajo čebele.
..a da se jih ne vidi? jaz sem jih..


Pomlad še nikoli ni bila tako lepa....
....a nehaš z osladnostjo???
Ne.
Moja Moja...Pomlad...Kaj mi delaš....Kadar si tu...Življenje je...



Življenje je...Lepo.
...če si želiš......

Ni komentarjev:

Objavite komentar