četrtek, 15. april 2010

Nočna lučka

$#&"(/&%$#&/()
...jebeš take tekme...čist prav...ne eno, tri sem hotela. točke. le kdo si je izmislil tekmovanja...

Mokra cesta in vedno iste melodije na radiu. Jim je res popolnoma vseeno, kaj vrtijo sredi noči?
...blablabla..ne...blablabla...ne...bla...ne...bla...ne
športne himne...in ne ga srat, celo poezija. ej, škoda da si že tako dolgo med novinarji...pa še vedno neeeejaš v vsakem stavku...matr,mi je šlo na jetra...tokratna oddaja pa tud krneki. ne tč ne mš.



Noč naj bo noč.
...tiste preklete slepeče luči ob cesti...in novoletno okrašeni tovornjaki. pečejo oči. peče vseenost. ja, jebe se mi za cel svet...ne hodi predme z oslado. ne zavijaj besed v sluz. lahko bruhnem...
liz liz...kako krasna si. plosk plosk...in jaz se stopim? daj, ne ga srat...


Ne divjaj!
..kolk so hecni....že od daleč se jih vidi...stojijo za cesto in čakajo na divjake.

Neupoštevanje.
...luči. zmanjšaj...kup pločevine. zavijanje siren. prekleto, sem rekla ne divjajte!
...raztreščenost misli...greva počasi. jemljiva počasi. po pameti? ma ja...ne išči pameti v tej zmešani zgodbi.

Da so le vsi živi....

Dolgočasno mesto spi.
...ti ne spiš. vem. čakaš me. ne sprašujem se...te res zebe ali je mraz le izgovor ker hočeš fukat. ma ja...koga briga.

Nasmejani obrazi in vroča kava. Ko daš in dobiš v enaki meri.
...diši po svežem kruhu. laaaačnaaaaa...
...bi me tvoj dotik nahranil? se bi ga prenajedla kdaj?



Grem. Pridem.
...ah ja, tista zoprnela bi mi zagotovo rekla...ne hodi. pa jo povozi ona druga, trapanela, ki ji je prav vseeno...želi, hoče in dobi.

Mir je.
...vrata se odprejo. oči se najdejo.
Včasih obmolknem.
...kako zmoreva z dotiki. izgnati strah in priklicati sonce.
Bližina.
...tesno se zavijeva vanjo.
Toplina.
...njena ujetnika sva. kako prekleto kičasto. kako noro dobro.
Strast.
...izgineva v peklenski raj....ali je to morda rajski pekel?...koga briga...

Mir je.
...sanje so našle resnico. ali pa je ravno obratno?

Nasmehnem se jutru in soncu. Rada ju imam.
...in tebe tudi.

2 komentarja:

  1. Vsega po malem in srce se znova ogreva. Ne zmrzuje več. Je našlo, kar je iskalo ali?

    OdgovoriIzbriši
  2. Khmmm....anonimni(a se ne da tako narediti, da se napiše, kdo je ta anonimni?)....srce je menda popotnik...poje ena pesmica.


    Moje srce pa...je v formaldehidu.

    OdgovoriIzbriši