nedelja, 25. april 2010

Moja prijateljica

Res jo imam rada.
In v neznanski užitek mi je....se družiti z njo.
...slikce kot običajno, po moje narejene.
...pa tudi, punca se ne mara fotkat











...............zrasla je odkar sem jo nazadnje videla.
...in prav rada se je crkljala pri meni.

In njen jezik...dolg je.
...tako kot moj.

Uživala sem v njeni družbi.

8 komentarjev:

  1. Tebi se je zmešalo! Kača se plazi po tebi???

    OdgovoriIzbriši
  2. aaaaaaa kačeeeee so zakon!!! pa še rdeči ameriški gož.. ohh ohh... zakaj govoriš v preteklosti na koncu?

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi s kačami se rada igraš.

    OdgovoriIzbriši
  4. hm...sem proti držanju živali v ujetništvu..tudi kač....ampak v čem pa je človek svoboden...morda v duhu?..potem je tudi ta kača svobodna...pa smo na istem...pol pa je v redu...al pa ne??..rad bi bil kača na tvojem telesu...strupena - kot strast, seveda...

    OdgovoriIzbriši
  5. bor....če ljubezen do kač pomeni, da sem zmešana - potem sem, ja.
    /saj sem oblečena...;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Anja...ja zdaj je spet ne bom nekaj časa videla.
    /so ja...zakon so.;)

    OdgovoriIzbriši
  7. "Anonimni"....rada se igram ja.
    /ampak ne s človeškimi srci.)

    OdgovoriIzbriši
  8. Anonimni...svobodna v duhu sva...tako kot tale kačica. Ja.
    /piki in ugrizi...strast neštetih vdihov in izdihov. oja...všečna podoba strupenega.;)

    OdgovoriIzbriši