sreda, 21. april 2010

Mami in ati


Rada imam oba.

Je čas, ko bi morala uživati.
...prekleta bolezen...

Rešilec je odpeljal mami.
...zdaj je doma.
Rešilec je odpeljal očeta.
...upam, da bo kmalu doma.

- Je že tako, da prihaja čas...ko bova počasi odšla...ima navado reči mami, ko je slaba....utrujena...
- A lahko nehaš govorit neumnosti...sem vedno huda.
- A bi ti nehala kadit že enkrat?
....ehhh...bom ko bom ane....itak mi je jasno....da so čiki nezdrava razvada...



Rože....le kdo bo skrbel za rože....ko mene več ne bo...
...kolk mi gre na živce, ko začne s takimi....kot bi se poslavljala...porkaduš...ne še...ne še!!


...pa saj so tudi meni všeč rože....le da tolk jih pa spet ne rabim imet.....mami pretirava z njimi...res...a se ji ne da dopovedat....
Trmasta sem po njej....ja, zihr.

Ati....upam, da spiš in sanjaš kaj lepega.
Pa da ne smrčiš preveč naglas in motiš ostale.

Pa ja....živali so ok.




.........naj te ne zavede preveč, njegov žalosten pogled. spet bi jedel, ja.....fehtaril je za čokolado..

Oh ja...
Rada vaju imam. Oba.

3 komentarji:

  1. Upam, da bo vse ok. Kajenje bi pa res lahko opustila. Mama ima prav.

    OdgovoriIzbriši
  2. bor....nehala bom, ko me bo tako pičilo. priporočila ne zaležejo pri meni.;) Bo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Anja....saj mi ga ne zmanjka. Ga še okoli delim.
    Bo, jutri.

    OdgovoriIzbriši