sobota, 3. april 2010

Arsenal - Wolverhampton

1 - 0
Bendtner

Njegov deseti gol v sezoni....dovolj dobro za mladega Danca, ki je bil 3 mesece odsoten.
...da se bo izpel, sem slišala pred časom. a - a...ni se še. samo še na bolje mu gre. vidim. vem.
tako zelo mu privoščim...

Tekma pa...spraševala sem se...prekleto, a bo res ostalo brez golov...a se bodo res poslovili od sanj po naslovu?
....neeeeeeeeeeeeee nooooooooooo....dejte se zbrat.
Pa je tekel čas....in niti igralec več ni pomagal...in vse je postajalo še huje.

Skoraj se mi je ustavilo srce....ko je Rosicky z golove črte zbil žogo.
...pa ne me jebat...da bodo za konec dobili gol. matr, dejte se zbrat, hudičaaaaaaaaa...

Zakaj ravno Arsenal....iz 1000ih šans ne da gola ...zakaaaaaaaaj?
Bendtneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer


Včasih me pa uni zgoraj sliši....me.
......kdorkoli že si.....hvala.
Tretji gol, iz šestih tekem...ki je padel takole na koncu.

Arsenalci...ne me več tako mučit letos....
...tud njega ne...je že mal v letih...


....bendtner je zamenjal eboue-ja...
in ta se je na koncu tekme takole veselil njegovega gola
res so eni velki otroci....

Ampak...ne zamenjam jih za nikogar.

Ni komentarjev:

Objavite komentar