nedelja, 18. april 2010

Nedelja

...poznano...znano...no...
...neštetokrat prehojeno...

...10 sekund sem naštela...
...kaj lahko narediš v 10ih sekundah...
štalo, čisto..oja...komot

 ...rdeči so, čeprav se ne vidi dobro...njihova rdečkasta rdečina...in malo jih je...
...ne bodo končali v vazi...naj se borijo po svoje...
...kot jaz?

...teh je pa ogromno...in rade gredo z mano domov...
...tako kot ti?
...hmmm...

..."enooo le na svetu širneeeem mamicooo imam"...
ja...tudi zaradi krofov..."nikomur je ne dam"....
Ti pa...
...dobiš mene.

Te je strah?

...  mhm, mene je tudi.



2 komentarja:

  1. upam da boš med mnogimi zvončki ki bi radi šli k tebi domov znala izbrati pravilnega ;) pa mislim da od nas nobenega ni strah (vsaj priznamo ne)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah ja....kako že pravijo...motiti se je človeško..;)
    In če nekaj priznaš (karkoli kar ti gre sicer strašno težko z jezika)...zato še nisi reva.
    Prej obratno.

    Se pa zgodi, da se iskrenost včasih drago plača, ja.
    (pa nič hudega...se preživi./

    Pa...presenetil si me.

    OdgovoriIzbriši