torek, 9. marec 2010

Arsenal - Porto

5 - 0
Bendtner 3 x
Nasri
Eboue
reuters
S tako igro, kot so jo prikazali danes, si zaslužijo igrati v Madridu.
In domov v London, prinesti zgornjo žogo? Jaaaaaaaaa...........

Vse je šlo prav.
Vsi so bili odlični. VSI.
A moram izbrati...divjega Aršavina
reuters
...njegova kvaliteta zame nikdar ni bila pod vprašajem. Odličen je.

In da je Bendtner dočakal svoj prvi hat-trick v Arsenalovem dresu.... 

reuters
...in zaprl usta kritikom

reuters
...in potrdil moje razmišljanje

reuters
...da je narejen iz pravega testa.
Prekleto, tako zelo je še mlad! Kaj vse ga še čaka...
...veselju zaradi odlične igre obeh, se je pridružil smeh...ko sta se objemala... kot palček in velikan sta bila. ODLIČNA.
reuters
Nasri in Eboue
...in vsi ostali....ZMAGA
...danes je biti Wenger verjetno najlepša služba na svetu...a Arsene?

Res...še dobro da obstaja nogomet.
Da obstaja Arsenal.
Londonska noč je razsvetlila mojo temo...

2 komentarja:

  1. odlično...kar je res je pač res...čeprav sem napovedal izpad topničarjem proti portugalcem pa so me presenetili.....Arsenal niti ne toliko, Porto s svojo defenzivo pa zelo, čeprav sem verjel,d a bo ponovil igro iz Porta.....tako pač ne gre igrati proti Arsenalu....to je Manchester United že pokazal in bo kot zgleda moral še 1x.... ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bomo videli, kdo bo proti komu igral...pa kdaj...pa koliko časa...pa kako....pa. Ja, bomo videli......

    OdgovoriIzbriši