sobota, 6. marec 2010

Arsenal - Burnley

3 - 1
Fabregas
Walcott
Aršavin

Več kot pol ure so se mučili za prvi gol.
Spraševala sem se, če je to ena tistih tekem z nešteto priložnosti, ki ostanejo zgolj to - priložnosti.
In spraševala sem se, če bo to ena tistih tekem, ko bodo zaradi tega, dobili en brezvezen gol - in izgubili tekmo.
                                                                                                        reuters
Pa je prišel Fabregas in postavil Arsenal v vodstvo.
In žal kmalu po golu zapustil igrišče. S poškodbo.
Bolj gre prvenstvo h koncu, večja je verjetnost poškodb.  Leto je dolgo, tekem ogromno.
Dobri so tile nogometaši, res.

Izenačenje. In spet misel...menda ja ne le remi.

In Walcott. 
                                                                                                     reuters
 Kako zelo sem mu privoščila ta gol. Ker so ga kritizirali po tekmi Angležev z Egiptom.
Kako lahko je nekaterim popljuvat. Kako lahkotno lahko zabijejo v dno te mlade igralce. Tega nikdar ne bom razumela.
Pomislila sem...kakšna sreča, da se ti mladeniči nahajajo pod Wengerjevo komando. Razume jih. Zna z njimi.

Za konec pa še Aršavin.
                                                                                                reuters
Ja, tudi on potrebuje gole. Vedno je tako blizu. Pa ne gre.
In začele so že padati besede. Da ni tako dober kot je izgledalo.
Smejem se. Meni so polepšali dan. In zame so odlični.
In meni se je na tekmi najbolj smilil Bendtner. Tokrat zares nikakor ni šlo. Nikakor.
 
reuters
 ...in sem mu pošiljala misli...ne sekiraj se. drugič bo bolje. ne dej se!

Zmaga. Veselje. In v mislih mnogih... poškodovani tamalček.

 
reuters
Lahek razpored tekem čaka Arsenal...poslušam.
Ah ja...kolikokrat še naj povem, da zame lahke tekme ne obstajajo?
Obstajajo zgolj tiste, ki vsebujejo nekaj sreče.
In morda je bo letos deležen tudi Arsenal....


Črn trak so nosili igralci v spomin na pred kratkim preminulega Keith Alexandra - enega izmed prvih temnopoltih menedžerjev v ang. nogometu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar