petek, 19. marec 2010

Ππ pi

Dan števila pi je 14. marec - vsaj v državah pod ameriškim vplivom, kjer se datum piše - najprej mesec in potem dan...14.3. je tako 3.14.
...nekateri praznujejo tudi 22.7.... ker je 22/7  tudi dober približek piju


...takole se je dneva spomnil google...

Od kod mi zdaj to?
Brala sem, da Slovenci prirejajo tekmovanje - v deklamiranju števila pi.
Tudi letos so to počeli pred faksom za matematiko in fiziko.
Letos je zmagal lani drugouvrščeni...pravilnih 613 decimalnih mest /lani "le" 450/...in premagal drugouvrščeno zgolj za 3.
...lanski zmagovalec je manjkal...jih je pa naklepal lani 696.

Fak.....noro. Kako si jim jih uspe zapomniti? Kak sistem imajo to? 
Kdo o tebi z glavo razmišlja da spomni števk teh?
3,141592653

..."preprosta" MNEMOTEHNIKA - pomnjenje, zapomnjenje...
število črk v besedi
May I have a large container of coffee? 
3,1415926 
How I want a drink,alcoholic of course,after the heavy lectures 
involving quantum mechanics 
3,14159265358979

740 decimalk pa najdemo v temle delu
Mike Keith, a pi fanatik...
Poe, E.
Near a Raven
Midnights so dreary, tired and weary.
  Silently pondering volumes extolling all by-now obsolete lore.
During my rather long nap—the weirdest tap!
  An ominous vibrating sound disturbing my chamber's antedoor.
     "This," I whispered quietly, "I ignore."

Perfectly, the intellect remembers: the ghostly fires, a glittering ember.
  Inflamed by lightning's outbursts, windows cast penumbras upon this floor.
Sorrowful, as one mistreated, unhappy thoughts I heeded:
  That inimitable lesson in elegance—Lenore—
     Is delighting, exciting . . . nevermore.
.....vse do 740. Krasna piezija.
Kaj pa jaz?
3,14159265358979
323846
26433
Jaz v seks s teboj pridirjam na krilih mraka. Vsa divja. Predigro preskočim. Sprejme  potrebnež?
Veš, me kar primerno meče pomlad.
Ne zameri, taka pač sem.

...presežki butajo, ja. in besed na pi je kolker hočeš...

Ni komentarjev:

Objavite komentar