nedelja, 14. marec 2010

Brez tebe


Film me je spomnil nate.
...nasmeh. tako podobno.

Tiste iskrice v očeh.
...kadar si se nasmejal...samo meni.

Roka v roki.
...toplota. dotik ljubezni.

Poljubi iskrenosti.
...zaradi tebe vem, da je možno. imeti vse.

...imeti vse.
Želim ti vse. 
Film se je končal.
...zabolelo je. ker sva bila. ker nisva več.

Bom kdaj pozabila? Boš ti?
...pogrešam vse kar sva bila.

...imeti vse.
Brez mene.

Prosim, živi!

10 komentarjev:

  1. Brez tebe dnevi niso več kar so bili.
    Nikdar več ne bodo VSE.
    Želim ti VSE.

    OdgovoriIzbriši
  2. ......................................

    OdgovoriIzbriši
  3. *Brez besed
    bova našla se nekje,
    z roko v roki šla naprej,
    kot da mnogo let
    ni mimo.

    Brez besed,
    brez vprašanj in brez laži,
    bova našla košček sanj,
    ki živijo v dnu srca
    vse dni.

    Vzemi moj drugi jaz
    le ti poznaš ga,
    le ti veš zanj.

    Za hip bodiva spet
    to, kar sva,
    brez besed,
    brez laži.

    Vdano in brez besed
    bova z jutrom se razšla,
    z večno željo, da še kdaj
    bi nekje v hiši sanj
    si našla svoj pristan.*

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa pesem je.....
    /želja bo enkrat ugasnila. bo.)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pogrešam vse kar sva bila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ker si ti tako odločila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Nobene potrebe ni po mučenju...
    In nekdo mora biti vedno tagrd, ja.
    /1000x že, zakaj je prav tako. nočeš poslušati.)
    Prosim...

    OdgovoriIzbriši