nedelja, 28. marec 2010

Solata

...vsakovrstna mi je ok.
Da le zraste na maminem vrtu.
Čeprav jo pozimi sem pa tja tudi kupim....ampak še zdaleč ni tako dobra kot domača.
Zato pozimi jem peso...ki je zdrava....ne vem že za kaj.
...ne, peso imam rada.

No....ker vem da nekateri te dni zgolj nabijajo, kako nabirajo regrat....
Meni ga je nabrala mami...zraven še malo tardečega radiča.
Jajca morajo bit zraven...in fižol tudi.
Aja...pa bučno olje.


Tole je pa motovilc z domačega vrta.
Ja...ne gre pri meni brez jajc.
....ti...a nimaš nobene druge sklede?
Imam....ampak solato najraje jem prav iz te.
...mogoče bi bil že čas, da jo po nesreči razbijem?


.....tele solatke v nastajanju sem pa ujela...jah kje drugje kot pri mami.

..".eno le na svetu širnem mamico imam....in zato nikdaaaaaar nikomur je ne daaaaaam"

Ni komentarjev:

Objavite komentar