ponedeljek, 29. marec 2010

Morjeeeeee

Ne prav zgodnje jutro...ok, za nekatere je sedem kar rana ura...zame ne.

pogled na vzhajanje sonca...
in spotoma vržem uč na tram, če so ose že doma...nekam so mrknle..


to ni samo telegraf štanga, o ne...na njej vsako jutro detel uprizarja trkalsko budnico. 
dostikrat se gledava. ko ima dost moje firbčnosti in je prepričan, da sem popolnoma zbujena, odide.
v tišini, ki vlada zjutraj...zelo je glasen.

...mooooorjeeeee...maaaami...leeej mooorjeeee

Ja...tako sva se drla z bratom, ko se je izza ovinka v daljavi risala tista modra luža.
A je še deleč...kdaj bomo tam...a bomo kmal.....vsakič ista vprašanja.
In nestrpnost...treba je bilo takoj dirjat k vodi...nobene lakote ne žeje....

Sončno je bilo danes na obali. In toplo.
In morje imam še vedno rada....
 ...in skrajni čas je, da si kupim drug mobi...
....ali pač s sabo nosim fotkič..

precej osamljen...
joooj, če se spomnim....divjanja v enem takem....

Ko imaš največ dela, se ustavi. Sem dobila velikokrat dobronamern nasvet.
Pa ja...sem ga upoštevala....namesto naravnost nazaj...sem se lepo odpeljala naprej. Na kofetek. Na doooolg kofetek.
 Zidove in zidke si postavljamo sami.
Ampak tale me vedno spomni, na štoravost nekega trenutka.
Da imam trdo glavo? Včasih pa res....

Aja.....polno krožišč je v mestu, kjer sem morala biti. 
Saj jih kar maram.....
....okoli tega vodometa sem se peljala 5x....
kaj so si mislili ostali vozniki, raje ne mislim....
V bistvu mi je pa vseeno....

...dingdingding...je cvilil garmin...pa sej vozim po omejitvah, duš...
tralalalala....je zapel mobi
Ja kjes pa ti...as šla u portoriko...je bil "zaskrbljen" moj ljubi šef...
khmmm....sonce je, veš.
aaaaa...znam te tico kad si jaje bila....

Mhm....
 .....luna je.

 In dan je bil naporen. A lep.

4 komentarji:

  1. Po dnevu se jutro pozna ; )

    OdgovoriIzbriši
  2. aha...bila si v Kopru...okoli fontane...pa v Žusterni...dva koraka od mene...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ohhhh ti..če ne bo zdajle wenger nalomil tamalčkov...jih bom jst v mislih
    /mhm...blizu tebe sem se potepala...ko bi vedel a?)

    OdgovoriIzbriši