četrtek, 25. marec 2010

Četrtkova

Jutro se smeje
prav z vsake veje.

V mislih se podi najinih teles drget,
vročina pogleda in tvoj divji šepet.

Mi ni mar kolone zaspanih voznikov,
ko peljem se do sobe najinih dotikov.

Vem,
ne bova
govorila
kako toplo je postalo sonce in kdaj bo spet deževalo.
In tudi Arsenalu pa Barceloni se bova izognila.

Vem...lizal me boš.
Veš...prvi bo končal na tvojem jeziku.
Veva...hočeva brezsramen fuk in ne oslade zmrcvarjenih besed.

Želim. Hočeš.
Sva.
Divja. Nora.
Sva.
Četrtkova.

4 komentarji:

  1. Neznanca imam rada točno zato, ker je tak kot je...divji...nor...specialec...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti....pojaviš se ko duh. Ti je postalo dolgčas brez mene, a?
    /Vesela sem te.)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja...postalo mi je dolgčasbrez tebe..ljudje so pusti, mislijo le na pokojninsko reformo, krizo, recesijo...še fuk jim pomeni sumljivo, nelegalno delo...v Angliji so menda celo posekali drevesa v nekem parku kamor so parčki prihajali na fuk...eh nič poezije, nič filozofije..jaz se ubadam sedaj s komentarji na temo:"Lepota simetrije in sublimnost zvezdnega neba" (predaval prof dr Marko Uršič)...
    ...no ja malce te pogrešam...klepet s tabo prida temu pustemu življenju neko lepoto, nek smisel...čaw

    OdgovoriIzbriši
  4. Puščobi, ki si jo opisal, se izogibam kolker se le da. Ne da se mi razpravljat, poslušat jamranje kako je vse za en drek in kako je bilo včasih vse fuuuuuul fajn.
    Samo jamr na jamr, kamorkoli se obrneš. Pa preveč dela imam, da bi imela sploh čas past v to noro politično kozlarijo.

    No...ko ti bo spet mal dolgač, pa še kej napiši. Itak da sem te vesela....ker ne cmizdriš in ne jamraš.
    Pa še odnos do dol dajanja, imava enak...anedeee?;))

    OdgovoriIzbriši