sreda, 17. marec 2010

Dan Svetega Patrika


Je danes.
Sveti Patrik je hudo priljubljen svetnik na Irskem. In praznovanje "njegovega" dneva, priljubljeno med razseljenimi Irci.
Priljubljeno je pač tudi med neIrci. 
Praznovanje - pivovsko...mmm...Guinnessssss.
....."kakšna je razlika med irsko poroko in pogrebom – na pogrebu je eden manj pijan."

Vsaj nekaj zelenega moraš imeti ta dan.
..čeprav je bila prva barva menda - modra.
In obvezna je...triperesna deteljica. 
Predstavlja...trojnost (troedinost?...naj mi bo oproščeno, ker sem precej mrzla pri verskih "izrekih") - očeta, sina in svetega duha.

Ja, včasih je bil ta praznik veliko bolj povezan z vero. Danes je pa - z zabavo.


...še kronane glave na ta dan afne guncajo

...sicer pa ja. Zelena je moja priljubljena barva. 
Skoraj živo zelena.

...in mi tudi paše...na patrikov dan al pa kar tako.
...je vseeno ali na levo ali desno - paše na obe...

In ravno tako mi je pasal en VEEEEEELIK
...po pameti nish, po pameti!

 ...ja, ja....itak, da bi si po pameti najraje privoščila tegale Patricka...

2 komentarja: