nedelja, 7. junij 2009

Pohane šnite

Ja, točno tako jim rečem. In si jih privoščim od časa do časa.
Včasih mi prav zapašejo.

Menda je zanje najboljši kruh iz bele štruce. Meni je baš vseeno. Vzamem tistega, ki ga imam.

Hlebcu odrežem eno rezino. Ne prav tanko...kar ornk kajla je.

V en globok krožnik mleko. Vanj stresem še malo vanilijevega sladkorja. Mi je hudo všeč okus.

V drug krožnik eno jajce. Ga razmešam in obvezno nasvinjam pult.

Kos kruha razrežem na tri dele. Vsakega najprej potopim v mleko. Sledi potop v jajce.

Malo olja v ponev. Plošča na maksimum - če želiš vse skupaj zažgati. Drugače raje na polovico vročine.

Kdaj je pečeno? Ne gledam na uro. Menda pa vsi kdaj pečete zmešana (ok, umešana) jajca. Jaz imam rada kar zapečene.

Dam na krožnik in potresem s sladkorjem. Z veliko sladkorja.
Ja, vem da ni zdravo. Ampak potem zraven pijem popolnoma nesladkan vroč čaj, pa se nakako uravnoteži. Khmmm....

Tako prijetno nahranjena potem spim ko top.
Mhm...to jem za večerjo.

Zgleda pa takole

4 komentarji:

  1. Dej Gia, ne ga svirat.;))) Jaz še zmerej ne znam slike obdelat tko, da bi bile kaj posebej lepe.
    In če veš, da fotkam s fotoaparatom, ki ima počeno tisto steklo, kjer vidiš, kaj sploh fotkaš...še čudno, da kej rata. A veš...samo pritiskam na sprožilc.;)))

    Tvoje sem si pa tudi že ogledala...le napisala nič

    OdgovoriIzbriši
  2. Resno no, krožnik mi je ful všeč :P

    OdgovoriIzbriši
  3. To imam pa cel komplet, tudi skodelice....čeprav sem imela še stare...pa sem rekla...stare bom "po nesreči" začela razbijat:D:D.
    Pa ne gre lih tako...se nočejo razbijat.

    OdgovoriIzbriši