sobota, 6. junij 2009

Ne

Že stokrat sem si zabičala - Ne hodi!
Ne poslušam se.

Vedno me premamiš.
Saj ni res. Sama se.

Ko se izpiše tvoja številka. Postane toplo.
Srca ne morem preslepiti.

Ko zaslišim tvoj glas. Se vrne preteklost. In grem.
Prekleto, kako dolgo se bom še počutila grozno?

Težko te gledam v oči. Pa tako rada sem to počela.
Boli. Boli me tista žalost v njih.

Roki se oklepata skodelice. Tudi tvoji.
V hipu ubijem noro željo - da bi se ju dotaknila.

Polna sva besed. Božava se z njimi.
Zaželim si. Da bi utihnila oba. Se vrgla v poljube.

Poznava se. Čakava. Da vprašanje razbije raj.
Zaželim si. Vsega kar sva bila.

Odhajava. Odgovor je umolknil oba.
Zaželim si. Vsega kar nikoli ne bova.


Želim si. Da bi svet otrpnil.
Sovražim se.

Želiš si. Nekaj, česar ti ne morem dati.
Ne sovraži me.

Ni komentarjev:

Objavite komentar