nedelja, 21. junij 2009

Ne več

Reka je bila danes drugačna.
Umazana in divja.
Race so izginile z njene gladine.
Le kje najdejo zavetje?

Stopala sem počasi.
Želje po skakanju v luže, ni bilo. To mi ni všeč.

Srečala nisem nikogar. To pa mi ugaja.
Misli so prosto jadrale in nihče jih ni zmotil.

Biti srečen...
Zakaj si ravno danes govoril o tem?
Zakaj sploh govoriti o sreči?
Ne že spet...
Ne maram teh spraševanj.
Nočem več poslušati jamranj. Pa saj to veš, no.

Nekaj je zašumelo. Obe sva našpičili ušesa. Bil je le veter.

Kako mi nekatere stvari ostanejo v spominu...še dolgo, dolgo.
"...bil si veter mi samo
ki zaihti med nebom in zemljo
a če se le dotakne močnih vej
že se zboji in odšumi naprej..."
...del Župančičeve(se mi zdi) pesmi...prirejene po moje.

Strahopetcev ne maram.
Ja...moraš se me bati...

Je že tako...nekaj na pol, zame ni nič.

Saj veš...rada imam potovanja.
Režečih oči me ni strah. Tebe pa je.

Pregnala bi tvoj strah. Če bi dovolil.

Ti pa...ostajaš na drugem bregu.
In jaz...ne da se mi več veslati.

6 komentarjev:

  1. it's beautifuuuul..." ne da se mi vec veslati"....*dreaming*....

    soncen pozdrav, *hel1*

    OdgovoriIzbriši
  2. ;)) ojla *hel1*
    Včasih pa res ne gre več. No,ne da se ti več...oz. si misliš...vesljaj ti - če ti je do tega...meni več ni.

    Vesela, da si se oglasila.""

    OdgovoriIzbriši
  3. heehe^^
    ne gre vec...veslaj ti...nekaj podobnega sem pred kratkim nekomu rekla...on pa sploh ni veslal...to je moje delo...trudim se, v vsaki situaciji dam vse od sebe...vcasih je pa treba zapreti vrata...ker te ni vreden...hmm sam veliko casa rabim za razumet...razumet, da je imel tisti drugi glas prav...tisti, ki ga nisem poslusala...

    *uff, kasne strelam danes...ze grem*O.O
    *hel1*

    OdgovoriIzbriši
  4. Ponavadi ima čoln dva vesla. Resda je lažje, če oba drži en sam...ampak ta se utrudi...in logično je, da za vesla prime drugi. Če ne...zazdi se ti neumno, pomežikneš mu in skočiš v reko ter odplavaš.
    ("pobere" te drug čoln...z drugim veslačem;)).../

    OdgovoriIzbriši
  5. ni za vse tako logicno, nazalost...

    OdgovoriIzbriši
  6. Oja, vem da ni.
    Ampak jaz sem se navadila...da kar povem. In če ni odziva na besede...odveslam stran;)

    OdgovoriIzbriši